آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

ویژگی های دیوارهای جدا کننده کناف

۴ دی ۱۴۰۲ 162 بازدید بدون دیدگاه
ویژگی های دیوارهای جدا کننده کناف

دستیابی به مشخصات فنی مورد نیاز طرح:

  ویژگی های دیوارهای جدا کننده کناف :  رعایت کمیت های مختلف مربوط با فیزیک ساختمان مانند (عملکرد صوتی، حرارتی و مقاومت در برابر حریق) و کمیت های مکانیکی (مانند حداکثر ارتفاع مجاز، ظرفیت پذیرش بار های طره ای و رفتار زلزله ای) نقش بسزایی در ایجاد شرایط آسایش و بهره برداری مناسب از فضا دارند. کمیت های مذکور در کلیه ساختارهای دیوارهای جداکننده کناف مورد آزمایش قرار گرفته است.

 

سپری سقف کاذب

 

 

قابلیت ترمیم و تعویض:

با استفاده از ابزار ساده می توان این دیوارهای کناف را به راحتی ترمیم و یا قطعات آن را تعویض نمود.

 

 

نبشی سفید

 

دسترسی و تعمیرات آسان تاسیسات:

قرار گیری تاسیسات در فضای خالی دیوار و دفن نشدن آن، علاوه بر رفع مسئله خوردگی و کاهش هزینه تعمیرات، دسترسی به تعمیرات و نگهداری را در مرحله بهره برداری از ساختمان نیز آسان می‌نماید.

 

انعطاف معماری بالا:

ویژگی های دیوارهای جدا کننده کناف:    این نوع دیوار قابلیت پذیرش انواع قوس و شکستگی را در طرح معماری دارا می‌باشد.

 

 

پروفیل کناف

 

حمل و نقل و جابه جایی آسان:

مصالح ساختارهای خشک، دارای حجم کم بوده که این امر موجب کاهش هزینه های حمل تا کارگاه و تسهیل در جابجایی مصالح در محل کارگاه می‌شود.

 

اجرای سطوح وسیع با حداقل مصالح مصرفی:

این ویژگی در راستای تحقق توسعه پایدار در صنعت ساختمان سازی بوده و در جلوگیری از هدر رفت منابع فنا پذیر معدنی بسیار موثر است.

 

کاهش بار مرده ساختمان:

دیوارهای کناف به طور متوسط 60 تا 90 % نسبت به دیوارهای بنایی سبک تر هستند. به لحاظ اقتصادی سبک سازی، مخارج تامین ایستایی سازه را کاهش می دهد. سبک کردن این اجزا علاوه بر کاهش نیروی زلزله، نیروی قائم بار مرده را نیز کاهش می‌دهد، درنتیجه پی و مقاطع مورد نیاز تیر و ستون بسیار بهینه و اقتصادی می‌گردد.

 

افزایش سطح مفید بنا:

ضخامت حداقل در دیوارهای آجر فشاری و یا بلوک سفالی به طور معمول حدود 15 سانتیمتر می‌باشد؛ در حالی که ضخامت حداقل در دیوار کناف حدود 7/5 سانتیمتر بوده که اختلاف قابل توجهی است. استفاده از دیوارهای کناف به طور متوسط باعث افزایش سطح مفید داخل ساختمان به میزان 10% خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی