آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

ویژگی‌های پروفیل سنگین

۴ دی ۱۴۰۲ 159 بازدید بدون دیدگاه
ویژگی‌های پروفیل سنگین

 همان‌طور که اشاره کردیم، قیمت نوع سنگین در واحد وزن محاسبه می‌شود. برخی دیگر از ویژگی‌ها عبارتند از:

 

سپری کلیک

 

  ویژگی‌های پروفیل سنگین  ،  پایداری پیچشی و خمشی در سطح بالا

جوش‌پذیری بالا

سختی سطحی

دارا بودن قیمت مساعد

از جمله کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل سنگین می‌توان به کارخانه‌های نورد و ساوه، فولاد هیربد، کیان پرشیا، علویجه، یاران و… اشاره کرد.

 

 

سقف کاذب

 

پروفیل سنگین

  ویژگی‌های پروفیل سنگین،  به نوع سنگین، صنعتی یا ساختمانی می‌گویند. این نوع از طریق فرآیند نورد گرم تولید می‌شوند و در نظر داشته باشید که به منظور تولید این نوع از ورق‌هایی با ضخامت بالاتر از ۱٫۵ میلی‌متر استفاده می‌کنند. نوع سنگین در تولید شاسی ماشین آلات، دستگاه‌های صنعتی، استفاده در ساخت ستون‌ها کاربرد دارد.

 

بررسی تفاوت‌های موجود بین پروفیل سبک و سنگین

اولین تفاوت بین این دو نوع در ورقی است که برای تولید از آن استفاده می‌کنند. در تولید نوع سبک از ورق روغنی استفاده می‌شود، در حالی که در تولید نوع سنگین از ورق‌ سیاه استفاده می‌کنند. دومین تفاوت این دو نوع در ضخامت تولیدی هر یک از آن‌ها است، ضخامت نوع سبک از 5/1 میلی‌متر کمتر است، در حالی که نوع سنگین با ضخامت بالاتر از 5/1 میلی‌متر تولید می‌شوند.  ویژگی‌های پروفیل سنگین

بیش‌ترین کاربرد نوع سنگین در شرایطی است که نیاز داریم توان زیادی تحمل شود، ولی نوع سبک برعکس این شرایط را دارد.

 

پروفیل کناف

پروفیل

سبک: این نوع  دارای دو استاندارد DIN2394 و EN10219-2 است. ورق‌های مورد استفاده در فرآیند تولید. سبک ورق روغنی است و همان‌طور که می‌دانید این ورق‌ها از طریق فرآیند نورد سرد تولید می‌شوند.

 

 سنگین: نحوه شناسایی سنگین از روی وزن محصول است.

تفاوت  سبک و سنگین: اولین تفاوت بین این دو نوع در ورقی است که برای تولید از آن استفاده می‌کنند. در تولید نوع سبک از ورق روغنی استفاده می‌شود، در حالی که در تولید نوع سنگین از ورق‌ سیاه استفاده می‌کنند. دومین تفاوت این دو نوع در ضخامت تولیدی هر یک از آن‌ها است، ضخامت نوع سبک از 5/1 میلی‌متر کمتر است، در حالی که نوع سنگین با ضخامت بالاتر از 5/1 میلی‌متر تولید می‌شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی