آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

از کف کاذب در کجاها استفاده می شود؟

۲۹ شهریور ۱۴۰۳ 4 بازدید بدون دیدگاه
از کف کاذب در کجاها استفاده می شود؟

چرا از کف کاذب نیز استفاده می کنند؟

امروزه برای زیبایی بهتر کف ساختمان از کف کاذب نیز استفاده می شود ناگفته نماند که توسط نصب آن می توان تمامی تاسیسات را پوشش داد. مورد دیگری که لازم است بدانید آن است که کف کاذب از اجزای مختلفی نیز تشکیل شده است از جمله می توان پانل رویی، میله رابط، کفشک، کلاهک و استرینگر نیز اشاره نمود. ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد استفاده از کف کاذب به گفتگو نیز بپردازیم.
انواع مختلف کف کاذب

نکته دیگری که باید در مورد استفاده از کف کاذب بدانید آن است که دارای انواع مختلفی نیز می باشد. توصیه می کنیم اگر قصد خرید کف کاذب را دارید حتما کف کاذبی را خریداری کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد از مهم ترین انواع آن میتوان به کف کاذب فولادی، آلومینیومی، سنگی و سرامیکی نیز اشاره نمود. البته امروزه نمونه های جدیدی از کف کاذب نیز تولید شده است که شامل شیشه ای و چوبی نیز می باشد و از این دو نوع امروزه در منازل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته ای که قابل توجه می باشد ؟آن است که این نوع کف کاذب مقاومت پایین تری نسبت به سایر کف کاذب ها دارد. از کف کاذب فولادی بیشتر برای مراکز های بزرگ مانند بیمارستان ها، فرودگاه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. قابل توجه است که هر کدام از کف کاذب ها دارای مزیت ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند.
کاربرد کف کاذب چیست؟

بسیاری از مشتریان این سوال را دارند که کاربرد کف کاذب چیست؟ البته باید گفت که تنوع در این محصول بسیار زیاد می باشد و از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. در حالت کلی از کف کاذب در محیط مختلف نیز مورد استفاده قرار میگیرد. کاربرد آن به طور کامل در زیر اشاره شده است.
کاربرد کف کاذب چیست؟

نصب کف کاذب

استفاده از کف کاذب برای ساختمان که دارای سیستم گرمایش و سرمایش از کف می باشد.
استفاده از کف کاذب جهت سبک سازی ساختمان
استفاده کف کاذب به عنوان یک عایق حرارتی
محیط هایی که دارای تاسیسات می باشد می تواند از کف کاذب نیز استفاده نمایید.

استفاده از کف کاذب برای محیط های مختلف

یکی از موارد استفاده از کف کاذب می توان به دفتر کار نیز اشاره نمود. نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد آن است که در دفتر کار کامپیوتر های زیادی نیز وجود دارد از همین رو با استفاده از کف کاذب می توان تمامی تاسیسات آن را عبور داد.
کف کاذب در اتاق سرور

از آنجایی که در اتاق سرور کابل های زیادی وجود دارد و این کابل ها به سیستم های مختلفی متصل می باشند اگر بخواهیم این کابل ها را از کف اتاق عبور دهیم می تواند برای ما درد سر سایز باشد زیرا این احتمال وجود دارد که در حین رفت و آمد پای شما در کابل ها گیر کند و سبب قطع شدن آنها نیز شود از همین رو توصیه می کنیم از این نوع محصول نیز استفاده نمایید. لازم است بدانید یکی از دلایل اصلی که توصیه می شود از کف کاذب برای اتاق سرور استفاده شود آن است که تایل های کف کاذب به راحتی قابل جابجایی می باشند به طوری که به راحتی می توانید آنها را از هم جدا کنید.

سقف کاذب
کاربرد کف کاذب در بیمارستان ها

از آنجایی که بیمارستان ها یک مکان بسیار پرتردد و شلوغ به حساب می آید و هم چنین برای عبور تاسیسات گرمایشی و سرمایشی و البته عبور کابل های شبکه و کامپیوتر باید از کف کاذب برای این محیط نیز استفاده شود. در صورت نیاز به تعمیر به راحتی قابل انجام می باد و دیگری نیازی به کنده کاری نمی باشد.

نبشی سفید
کاربرد کف کاذب برای نمایشگاه

پوشش تاسیسات با کف کاذب
استفاده از کف کاذب برای نمایشگاه

یکی دیگر از استفاده های کف کاذب در نمایشگاه ها نیز می باشد. توسط کف کاذب می توان فضا محوطه را بزرگتر نیز جلوه داد.
مزیت کف کاذب فولادی

از مهم ترین مزایای کف کاذب فولادی می توان به موارد زیر اشاره نمود در صورت خرید حتما به مزایای آنها توجه لازم را داشته باشید.

پروفیل کناف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی