آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

تایل گچی برفی

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ 7 بازدید بدون دیدگاه
تایل گچی برفی

تایل گچی برفی به منظور افزایش مقاومت نفوذ آب در مکان‌های مرطوب به ویژه مکان‌های وجود منابع تاسیساتی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی کاربرد اصلی تایل گچی برفی و تایل گچی ساده، محافظت از دیوارها و سقف، در کنار آن زیباسازی محیط است. با این حال، انواع تایل‌ها به دلیل کاربردی که در دکوراسیون و زیباسازی دارند بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. همانطور که اشاره کردیم تایل گچی برفی برای استفاده در نما و زیباسازی محبوبیت بیشتری دارد. تصویر تایل گچی برفی سفید
معرفی تایل سقفی گچی برفی
تایل گچی برفی که در سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت سطح به ظاهر بیرون آن، با یک روکش آلومینیومی یا در بیشتر مواقع نیز روکش pvc، به بازار عرضه می‌شود. تایل گچی برفی سقف، بر روی سقف کاذب مستقر است. سقف کاذب با کمک آویزی در شبکه سازی سپر مانند، به سقف اصلی متصل می‌شود. در نهایت تایل گچی برفی سقف، درون آن قرار خواهد گرفت. به دلیل آسیب پذیری بالای گچ در سقف، تایل سقفی گچی برفی، مناسب‌ترین انواع تایل‌ها برای زیبایی و محافظت از سقف است.

مطالب بیشتر: سقف سپری کاذب

سپری کلیک
تایل دیواری گچی برفی
همانطور که اشاره کردیم، برگه‌های مورد استفاده جهت زیباسازی نما و جلوگیری از ورود آسیب به نمای بیرونی را تایل می‌گویند. نوع گچی این تایل‌ها، هم در سقف و هم در دیوارها به صورت عایقی بر روی دیوار یا سقف کاذب قرار دارند. در مورد تایل دیواری گچی برفی، کاربرد اولیه و مورد انتظار زیبایی است؛ چراکه روش‌های بهتری جهت عایق سازی دیوارها وجود دارد.
قیمت تایل گچی برفی
بر روی قیمت تایل گچی برفی، معیارهای مختلفی تاثیر گذار هستند. مهم‌ترین این معیارها، ابعاد، نوع تایل گچی برفی، طرح ویژه، اصالت برند و کیفیت است. هرچه متراژ مورد نظر بیشتر باشد تایل بیشتری به کار رفته و در نهایت قیمت تایل گچی برفی و نصب آن، نیز افزایش خواهد یافت. البته باید ذکر کنیم هزینه نصب تایل گچی برفی با تولید و عرضه آن به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.

پروفیل کناف

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی