آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

همه چیز درباره فروش کناف

۲۹ تیر ۱۴۰۳ 64 بازدید بدون دیدگاه
همه چیز درباره فروش کناف

در حوزه صنعت ساخت و ساز، استفاده از کناف به عنوان یک مواد ساختمانی بسیار محبوب شده است. این روزها، فروش کناف به عنوان یک ماده ساختمانی مورد توجه قرار گرفته و در تمام جهان، شرایط رقابتی برای تولیدکنندگان کناف به وجود آمده است. این شرایط رقابتی باعث شده که شرکت ها و کارخانجات مرتباً محصولات مدرن و متنوعی را تولید کرده و به بازار عرضه کنند تا بشناساند خود را و بازار خود را تقویت کنند.

صنعت ساختمان سازی با توجه به موقعیت و شرایط جغرافیایی و تغییر جمعیت از جمله صنعتی هایی است که هر روز با نوآوری های جدید همچون تولید کناف و سقف کناف توانسته است پاسخگوی نیازهای مردم باشد.

این روزها فروش کناف در سرتاسر دنیا انجام می شود و هر روزه استقبال کنندگان بسیاری را جذب می کند و این استقبال روز افزون مدیون خصوصیات منحصر به فرد کناف می باشد که بارها در مقاله های مختلف برج صبا به آن ها اشاره کرده ایم

به خاطر داشته باشید اگر شناخت افراد از مزایا و کاربردهای کناف بالا باشد بیشتر و بهتر ترغیب خواهند شد تا برای دکوراسیون داخلی ساختمان خود از این محصول استفاده نمانید.

در ادامه با ما همراه باشید تا همه چیز درباره فروش کناف را دراختیار شما قرار دهیم.

همه چیز درباره فروش کناف

قیمت فروش کناف

همانطور که می دانید کناف مجموعه صفحات روکش دار گچی می باشند که توسط فرایندی خاص به یکدیگر متصل شده اند  و از مصالح نوین در ساختمان سازی به حساب می آیند و توانسته اند در بازارهای داخلی و خارجی رونق بسیای را بدست آورند.

پروفیل کناف

شایدبرایتان جالب باشد که بدانید تولید و فروش کناف تاریخچه ای ۸۰ ساله دارند و در سال ۱۹۳۲ شرکت کناف سازی توسط دو برادر به نام های کارل و آنفوس تاسیس شد و توانستند که محصول خود را در سطح بین المللی به فروش برشانند.
از آنجایی که کناف دارای وزن بسیار سبکی می باشد در صنعت ساختمان سازی نقش مهمی دارد همچنین به خاطر مقاومت بالای خود نیز می توانند در برابر حوادثی همچون زلزله از خود مقاومت نشان دهد.

نحوه فروش کناف

با توجه به این موضوع که پیش تر هم به آن اشاره کردیم که کناف توانسته است جای خود را در معماری داخلی و صنعت ساختمان سازی این روزها محکم کند بنابراین شرکت های بسیاری هم وجود دارند که در زمینه فروش این محصول فعالیت دارند.

فروش محصولات کناف اعم از کناف های دیوار پوش و سقف کناف در سایزهای مختلفی تولید و به فروش می رسند و از انواع مختلف آن می توانیم به تایل های ساده، تایل های با روکش پی وی سی، تایل های اکوستیک و … اشاره کنیم.

نکته مهمی که باید در این زمینه بدانید این است که تمام محصولات کنافی که در ایران به فروش می رسند اصل نمی باشند و فقط به خاطر شباهت آن ها با کناف از نام مبداٌ و شرکت سازنده آن استفاده می کنند. بنابراین در زمان خرید کناف برای ساختمان خود حتما نکاتی مهمی که در مقاله های قبلی درباره کناف به آن ها اشاره کرده ایم را به خاطر داشته و با راهنمایی گرفتن از مشاوران برج صبا برای خرید کناف مورد نظر خود تصمیم گیری کنید.

سقف کاذب

فروش انواع محصولت کناف

تا به اینجای مطلب امرو تقریبا همه چیز درباره فروش کناف را برای شما عنوان کردیم. فروش کناف در انواع مختلفی با توجه به محصولاتی که در کناف کاری مورد استفاده قرار می گیرند انجام می شود و این کار درنمایندگی های فروش صورت می گیرد.

انواع کناف هایی که شما می توانید در ایران آن ها را خریداری و تهیه نمایید به شرح زیر می باشند.

  • صفحه های ساده کناف که دارای سطح و لبه بلند می باشند و طول آن ها توسط مقواهای محکم پوشیده شده اند و معمولا از آنها برای دیوارهای جدا کننده و پوشش دیوارهای سنتی استفاده می شود.
  • صفحات مقاوم در برابر رطوبت که از گچ تشکیل شده اند و برای مکان هایی همچون حمام، دستشویی و آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند.
  • صفحات مقاوم در برابر آتش که با الیاف های فایبر گلاس و مقاوم در برابر آتش ساخته شده اند و در پوشش ستون ها و تیرهای فلزی و بتونی، مجتمع های مسکونی، سقف کاذب کارایی دارند.
  • صفحات مقاوم در برابر آتش و رطوبت که از آن ها می توان برای انواع مکان های ساختمان استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی