آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

سقف کناف و رابیتس در دکوراسیون داخل

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ 5 بازدید بدون دیدگاه
سقف كناف و رابيتس در دكوراسيون داخل

سقف های رابیتس به دلیل سنگینی و اشغال فضا بصورتی که برای انجام رابیتس نیاز به جوشکاری و گچ کاری هست و ارتفاع سقف برای انجام نورمخفی در رابیتس کاری بیش از ٣٠سانتی متر میباشد که این خودش یکی از معایب زیبای در دکوراسیون میباشد. به همین علت اکثرا در بازسازی سقف رابیتس حذف میشود و برای انجام نورپردازی از سقف کناف استفاده میشود بصورتی که برای انجام نورمخفی با سقف کناف نیاز به ارتفاع برای سقف ساده ۵سانتی متر و برای دوربکس نورمخفی ارتفاع حداکثر ١٣سانت مورد نیاز میباشد .

سقف کاذب

و در سقف های کناف نیازی به جوشکاری و میلگرد و گچ کاری نیست بصورتی که سقف های کناف با استفاده از پروفیل های سرد نورد شده به سقف اصلی با استفاده از میخ و پیچ های مخصوص انجام میشود.

و بجای گچ کاری از صفحات گچ پیش ساخته به ابعاد ١٢٠*٢۵٠ و با توجه به شرایط منطقه های معمولی و خشک از پانل های rg معمولی. و برای مناطق رطوبتی از صفحات گچی mr استفاده میشود .در واحد های مسکونی واداری نورپردازی در دکوراسیون خیلی حائزه اهمیت میباشد.

در سقف های کناف نیازی به جاگذاری فرم هالوژن یانور خطی در حین عملیات سقف نیازی نمیباشد.بصورتی که میتوان بعد انجام عملیات سقف مرحله اخر طبق طراحی نورپردازی گردبر هالوژن و برش خط های لاین نوری رو انجام داد .لاین های نوری که نورپردازی جدید سقف کناف میباشد و زیبایی خاصی در دکوراسیون دارد.

سپری سقف کاذب

با استفاده از برش های که با اره روی صفحات گچی کناف انجام میشود و فرم های با ضخامت ١سانت انداز ضخامت صفحات گچی رو سازه های کناف بصورت پیچ خودکار کناف نصب میشود و در مرحله اخر داخل فرم های لاین نوری از smd ١٢ولت استفاده میشود و دیفوزر روش نصب میشود .که اجرای لاین نوری در سقف رابیتس غیر قابل اجرا میباشد.به همین علت سقف های کناف با توجه به انعطاف پذیری و سبکی میتوان در هر طرح و اشکال هندسی مورد استفاده قرار میگرد ولی قبل از انجام دادن سقف کناف شناختی از خود مصالح کناف داشت چون الان در بازار سقف کاذب مشابه سقف کناف تولید میشود که از لحاظ ظاهری شبیه هم هستن ولی از لحاظ فنی ضعیف تر میباشد .برای تشخیص بهتر مصالح کناف ایران که با برند( +k) روی تمامی سازه ها حک شده و حتی پشت گچ برگ ها این برند حک شده است.

پروفیل کناف

ولی روی سازه متفرقه و مشابه هیچ برندی نیست و با اسم های جی برد و باتیس و یزد با کیفیت پایین تر از کناف تولید میشود و بعضی کارفرما به دلیل اطلاع نداشتن از این نوع سقف ها بعد مدتی از اجرای سقف کناف از جنس مشابه متفرقه ترک های روی سقف ظاهر میشود .و به همین علت شناخت مصالح کناف ایران با برند (+k ) و حک رو سازه ها دقت شود تا عواقب بدی شامل حال کارفرما نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی