آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

خرید دیوارپوش ترمووال pvc

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ 1 بازدید بدون دیدگاه
خرید دیوارپوش ترمووال pvc

دیوار پوش‌های ترمووال پی وی سی از جنس پلی استایرن (PVC) مقاوم است و یکی از جدیدترین مصالح برای تکمیل دکوراسیون داخلی است. دیوارپوش ترمووال‌ در مقایسه با ترموود از تنوع رنگی بالاتری برخوردارند به همین دلیل نیز می‌تواند نیاز مشتریان را فراهم ‌کنند. این متریال، زیبایی طبیعی چوب را به محیط شما هدیه می‌دهد. با ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با این محصول مدرن و زیبا آشنا شوید.

 

ترمووال پی وی سی نوعی متریال جدید است که به تازگی در صنعت دکوراسیون معرفی شده و بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان و طراحان حوزه دکوراسیون قرار گرفته است. ترمووال یکی از انواع متریال‌ ترند دکوراسیون به شمار می‌آید که برای دکوراتیو سازی روی دیوارها، کاربرد دارند. ترمووال از جنس پلی استایرن (PVC) مقاوم ساخته شده‌است، به همین دلیل کاملا ضد آب و قابل شستشو است.

امروزه این محصول در بازارهای داخلی و خارجی، با عنوان‌های متنوعی چون دیوارپوش الواری، دیوارپوش کیت کتی، دیوارپوش ایزی پانل و دیوار پوش آکو پانل (انواع طرح دیوارپوش‌های منعطف) شناخته می‌شود. این محصول با طرح‌های متنوع چوبی و تنوع رنگی بسیار بالایی که دارد، می‌تواند بهترین جایگزین برای انواع مختلف دیوارپوش‌ باشد و به دلیل شباهت زیادی که به چوب طبیعی دارد، زیبایی و گرمای چوب را به محیط شما خواهد بخشید.

مطالب بیشتر: پروفیل کناف

 

 

این محصول متناسب با انواع کیفیت، رنگ و طرح در مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود؛ اما به طور کل این محصول، یک تازه وارد برای دنیای دکوراسیون محسوب می‌شود و بسیار در امر ساخت و ساز پرکاربرد و پرطرفدار است.

مزایای خرید دیوارپوش ترمووال pvc

ترمووال پی وی سی به دلیل شباهت بسیار زیادی که به ترموود دارد، می‌تواند جایگزین مناسبی برای دیوار پوش‌های چوبی باشد و جلوه بی‌نظیری به فضای داخلی یا خارجی خانه، محل کار، مغازه و… شما ببخشد. اما به جز موارد ذکر شده، چه مواردی باعث می‌شوند که ارزش خرید ترمووال پی وی سی بالاتر از سایر مدل‌های مشابه باشد؟ از ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت بالا و ماندگاری بهتر
ضد آب بودن و سهولت در نظافت
در انواع طرح و رنگ
وزن سبک
قیمت مناسب
آنتی باکتریال
بدون نیاز به واکس یا روغن
دوستدار محیط زیست با قابلیت بازیافت مجدد
امکان اجرای مستقیم بر روی انواع سطح گچی
ضد موریانه و حشرات
سهولت نصب و اجرا

سقف کاذب
قیمت ترمووال پی وی سی

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، ترمووال pvc جایگزین بسیار مناسبی برای چوب ترموود است؛ چرا که در مقایسه با ترموود از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. قیمت ترمووال پی وی سی موجود در بازار، در آذر ماه سال 1401، با توجه به کیفیت روکش و سایر مشخصات، هر شاخه بین 200 تا 250 هزار تومان فروخته می‌شود. این در حالیست که قیمت‌ها با تغییر قیمت روکش و سایر مشخصات هر ماه دچار نوسان می‌شود؛ به همین دلیل برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت ترمووال پی وی سی به صفحه

 

لازم به ذکر است که قیمت این محصول بر اساس تعداد شاخه‌ها محاسبه می‌شود، نه بر اساس متر مربع! یا به عبارتی دیگر برای محاسبه قیمت ترمووال پی وی سی بایستی به ازای هر متر مربع، قیمت هر شاخه را تقسیم بر متراژ پوششی هر شاخه کنید.

ابعاد و کاربرد پانل ترمووال پی وی سی

پانل ترمووال در عرض‌های 12، 15، 17 و 20 سانتی‌متر و به طول 280 سانتی‌متر و ضخامت یک سانتی‌متر در طرح‌های متنوع تولید و به بازار عرضه می‌شوند. البته لازم به ذکر است که در حین به کار گذاشتن این پانل، نیم سانتی‌متر هم به عنوان زبانه به عرض پانل اضافه می‌شود. دیوار پوش‌های ترمووال نمایی همانند چوب‌های رنگ شده و یا ترموود دارند که برای پوشش یک یا دو دیوار شاخص، در دکوراسیون محیط‌های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این متریال می‌توان هم به صورت مجزا و هم به صورت ترکیب با متریال‌های دیگر، مانند دیوارپوش wpc استفاده کرد.

این محصول قابلیت نصب بر روی انواع سطوح داخلی از جمله گچ، فلز، چوب، سیمان سفید، شیشه، سرامیک، کاشی و… را دارد که توسط چسب‌های پلی اورتان و میخ بادی در جای خاصی روی دیوار فیکس می‌شوند. ترمووال کاملا ضدآب و قابل شستشو است؛ به همین دلیل نیز برای انواع محیط‌های مرطوب سرویس بهداشتی، استخر و مناطق شمال کشور با رطوبت بالا مناسب است. حتی می‌توان از قرنیزهای پی وی سی متناسب با طرح و رنگ ترمووال‌های موجود، برای ایجاد جلوه و تناسبی بهتر میان این دو متریال، در فضای مورد نظر خود استفاده کرد.

طریقه نصب ترمووال پی وی سی

معمولا ترمووال‌ها به صورت پانل‌های طولی طراحی و تولید می‌شوند؛ به همین دلیل اگر ارتفاع محل نصب، تا زیر سقف 280 سانتی‌متر باشد، این پانل نیازی به برش نخواهد داشت؛ اما اگر ارتفاع دیوار از این مقدار بیشتر یا کمتر باشد، ترمووال به یک دستگاه برش مانند اره دیسکی یا فارسی بر، برای برش صاف و تمیز نیاز خواهد داشت.

برای نصب ترمووال پی وی سی بر روی دیوار می‌توان از مقدار کمی چسب آکواریوم، چسب یک دو سه و میخکوب بادی استفاده کرد و یا اینکه تنها با مقدار بیشتری از چسب، آن را به دیوار متصل کنید؛ اما توجه داشته باشید که نصب ترمووال PVC روی دیوار سنگی یا سرامیکی با استفاده از میخکوب بادی امکان پذیر نیست و به جای آن می‌توان از چسب آکواریوم یا زیرسازی روی دیوار سنگی یا سرامیکی، برای نصب دیوار پوش استفاده کرد. اگر دیوار محل نصب، شاقول و یکدست تراز باشد نیازی به زیرسازی هم نخواهد بود، اما در غیر این صورت باید به کمک چوب یا پروفیل، قسمت‌های ناشاقول را هم تراز کنید، سپس اقدام به نصب ترمووال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی