آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

بهترین انتخاب برای سقف کاذب پارکینگ

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ 5 بازدید بدون دیدگاه
بهترین انتخاب برای سقف کاذب پارکینگ

یکی از روش های زیبا سازی محیط منزل سقف کاذب برای پارکینگ می باشد. پیدا کردن ایده برای ساختن و یا طراحی سقف کاذب برای پارکینگ بسیار سخت شده است به همین منظور می بایست تا انتها های این مقاله همراه ما باشید زیرا ما قصد داریم در این مقاله به بررسی و شناخت انواع سقف کاذب پارکینگ بپردازیم.

سقف کاذب پارکینگ

گاهی اوقات پارکینگ ها در فضای باز قرار می گیرند و برخی دیگر از این نوع پارکینگ ها در فضای خانه قرار می گیرند. بنا کردن یک سقف کاذب در محیطی که پارکینگ در فضای باز قرار گرفته باعث می شود که خودروی شما از تابش مستقیم خورشید و بارش باران و برف در امان بماند. و همچنین این نوع سقف کاذب جلوگیری می کند از تغییر رنگ خوردرو و این عمل منجر به طولانی تر شدن عمر خودرو می شود.

اما برخی از پارکینگ ها در ساختمان های برزگ تجاری و مسکونی قرار می گیرند. این نمونه پارکینگ ها به گونه ای طراحی می شوند که دما محیط را حفظ می کند و مانع انتقل سر و صدا بع خانه های مسکونی یا تجاری می شود. برای سقف کاذب پارکینگ در فضاهای باز معمولاً از پوشش‌هایی با جنس پلکسی گلاس استفاده می‌شود. این نوع از سقف‌های کاذب نوعی از سقف کاذب طلقی هستند که در آن‌ها از پلکسی گلاس استفاده می‌گردد.

پلکسی گلاس نوعی پلاستیک می‌باشد که ظاهری بسیار شفاف و شبیه به شیشه دارد و مقاومت آن نسبت به شیشه زیاد است. از ویژگی‌های این نوع سقف کاذب می‌توان به طور خلاصه سبکی، مقرون به صرفه بودن، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و درصد جذب رطوبت پایین را نام برد.

سقف‌های کاذب پلکسی گلاس اجرا شده در پارکینگ‌های داخل فضای باز نیز مانند سایر سقف‌های کاذب پلکسی گلاس به صورت شبکه‌ای اجرا می‌شوند. این سقف‌های کاذب به دلیل نورگیر بودن، به صورت غیر دکوراتیو اجرا می‌گردند.

سقف کاذب

با توجه به نکات ذکر شده در قسمت بالا ساختن سقف کاذب پارکینگ نه تنها آسوده نیست بلکه سخت و دشوار است زیرا می بایست به جزئیات و کلیات زیادی توجه کنیم.
انواع سقف کاذب پارکینگ

سقف کاذب برای پارکینگ انوع مختلف و گوناگونی دارد که در ادامه با انواع آن آشنا می شویم.

سپری سقف کاذب
سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ را می توان ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین سقف برای پارکینگ به حساب آورد. شاید این سایبان ها را دیده باشد که در مکان های نظیر حیاط، دانشگاه ها و مدارس و ویلا های بدون پارکینگ شاید آن را نظاره کرده باشید.

یکی از دغدغه های اساسی مالکان خانه های مسکونی یا تجاری ظرفیت پارکینگ ها می باشد اما این دغدغه به راحتی هر چه تمام تر با استفاده از سایبان حل می شود چرا که این پارکینگ ها به گونه طراحی می شوند که تمامی خودرو های آن منزل در آن جای گیرد. به همین منظور دیگر جای نگرانی برای کمبود ظرفیت خود ر پارکینگ نیست.
سقف متحرک پارکینگ

سقف های متحرک به گونه ای طراحی می شود که اتصال ثابتی باهم دیگر ندارند و قسمت این سقف قابلیت این را دارد که برداشته شود. که این کار به راحتی هر چه تمام تر انجام می گیرد.

اما سوال مهمی که در این قسمت با آن رو به رو هستیم این است که چرا باید ما از سقف متحرک استفاده کنیم؟

گاهی اوقات می شود که ما مجبور می شویم سقف یا دیوار را بتراشیم برای مثال برای عبور دادن سیم آیفون یا برای نصب دوربین مدار بسته به همین منظور ما از سقف های کاذب متحرک استفاده می کنیم که خیلی راحت می توان آن را جا به جا نمود و کار خود را انجام داد.
کناف سقف پارکینگ

همانطور که احتمالا می دانید در ساختن سقف کناف از پنل های گچی استفاده می کنند که طرح هندسه ساده‌ای دارد و میتواند به شکل صاف یا منحنی باشد. این سقف‌ها شباهت خیلی زیادی به سقف‌های گچی و سنتی دارد چون از سازه‌هایی تشکیل می شود که بعد از نصب میشه رنگ کاری کرد. شما حتی می توانین زیر این سقف‌ها نور مخفی نصب کنید تا نمای زیباتری داشته باشید

پروفیل کناف
سقف کاذب چوبی پارکینگ

یک مدل دیگر از سقف‌های کاذب، سقف کاذب چوبی می باشد. شما میتونید برای ساختن سقف کاملا از چوب استفاده کنید یا اینکه برای تزئین اون از چند تا الوار چوبی بهره بگیرید سقف کاذب چوبی مزایا و معایب مخصوص خودش را دارد. از مزایاش میشه به این اشاره کرد که خیلی نمای پارکینگ و محیط رو زیبا و دلنشین می‌کند. اما الوارهای چوبی خیلی گرون و هزینه‌بر می باشد و حتی ممکنه دچار آفت نیز شود! اما اگر از چوب با کیفیت استفاده کنید و برای تزئین از چند تا الوار چوبی بهره ببرید مشکل چندانی برای شما پیش نمیاید.
سقف کاذب گچی رو کش پی وی سی

این نمونه سقف های کاذب از ابعاد خاصی بهره می برند این نمونه کابینت ها در ابعاد شصد در شصت می باشند. و از ویژگی منحصربفرد این نوع سقف می توان به در امان بود از رطوبت اشاره کرد که یک ویژگی بی نظیر محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی