آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

چند نکته کاربردی در مورد سقف کاذب:

۳ دی ۱۴۰۲ 160 بازدید بدون دیدگاه
چند نکته کاربردی در مورد سقف کاذب:

چند نکته کاربردی در مورد سقف کاذب:

 

پروفیل کناف

 

برای اینکه ظاهر منزلتون جذاب‌تر و دلپسندتر بشه، می‌تونید روی سقف کاذب از کاغذ دیواری استفاده کنید. با استفاده از کاغذ دیواری می‌تونید طرح‌ها و استایل‌های متعددی برای سقفتون در نظر بگیرید.
سقف‌های کاذب یک ویژگی جذاب در خانه‌های امروزی هست. در نواحی شهری، سقف‌های کاذب جذابیت منحصربه‌فردی به طراحی اتاق‌ها میدن. از طرفی سقف‌های کاذب به نگه‌داری خاصی نیاز ندارن، فقط لازمه به طور مرتب تمیز بشن.
امروزه انواع مختلفی از سقف‌های کاذب وجود داره و می‌تونید بر حسب بودجه و دکور مورد نظرتون، یک نوع رو انتخاب کنید. فرایند تمیزکاری سقف کاذب تنها و تنها به نوع ماده‌ی مورد استفاده در سقف بستگی داره.

چند نکته کاربردی در مورد سقف کاذب

 

سپری سقف کاذب

 

چطور از انواع سقف کاذب نگهداری کنیم که بیشتر عمر کنن؟

 

یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های یک خانه‌دار، حفظ، دوام و تمیز نگه داشتن خونه است، صرف‌نظر از اینکه منظور نگه‌داری اسباب و وسایل منزل باشه یا خود دیوار و سقف و ….

موضوع صحبت ما امروز درباره تمیز کردن سقف کاذب و انواع اونه. سقف کاذب بعد از نصب، سال‌ها محکم و پابرجا باقی می‌مونه. بهتره بدونید صاحب خونه‌ها حداقل 15 تا 20 سال بعد از نصب سقف کاذب، نیاز نیست راجع به تغییر یا انجام مجدد سقف کاذب نگران باشن؛ اما در صورت بروز هرگونه خرابی خارجی (اعم از خرابی ناشی از عدم رسیدگی) ناچاراً باید دست به کار بشن.

سقف‌های کاذب تنها به تمیزکاری مرتب نیاز دارن و این کار باعث حفظ دوام اون‌ها میشه. اگه سقف کاذب به طور مرتب تمیز نشه، گردوخاک، دوده و کثیفی کم کم روی هم جمع میشن و باعث آسیب‌رسانی به سطح اون‌ها میشن و البته ظاهرشون هم به خاطر کثیفی نامناسب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی