آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

پروفیل چهارچوب فرانسوی چیست؟

۳ دی ۱۴۰۲ 21 بازدید بدون دیدگاه
پروفیل چهارچوب فرانسوی چیست؟

همان‌طور که می‌دانید، چهارچوب به محل اتصال درب و پنجره به دیوار منازل مسکونی و ساختمان‌های اداری گفته می‌شود. اگرچه در سالیان قدیم برای درب و پنجره از چهارچوب چوبی استفاده می‌شد؛ اما در چند سال اخیر، چهارچوب فلزی با توجه به مقاومت بالاتر، ایمنی بیشتر و …پروفیل چهارچوب فرانسوی چیست؟ 

 

سپری سقف کاذب

 

این مقدمه را گفتیم تا به سراغ اصل مطلب، یعنی پروفیل چهارچوب فرانسوی برسیم:

این پروفیل به روش نورد گرم و با استفاده از رول فرمینگ تولید می‌شود و دارای ضخامتی بین 2 تا 2.5 میلی‌متر و طولی معادل 6 متر است که هر کدام از این سایزها به قیمت پروفیل بستگی دارد، به دلیل اینکه پروفیل فرانسوی یکی از انواع پروفیل است پس لازم است از قیمت لحظه‌ایی این مقطع فولادی مطلع شوید.

 

نبشی سفید

 

استفاده از چهارچوب‌های فلزی برای درب و پنجره ساختمان‌های مسکونی و اداری، چند سالی می‌شود که محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده است. به ویژه زمانی که اهمیت امنیت و دوام در ساخت درب و پنجره بیشتر شد، چهارچوب‌های فلزی جای نمونه‌های چوبی را گرفتند. یکی از بهترین پروفیل‌های موجود برای ساخت درب و پنجره، پروفیل فرانسوی یا چهارچوب فرانسوی است

کاربرد  پروفیل چهارچوب فرانسوی چیست؟

همان‌طور که اشاره شد، اصلی‌ترین کاربرد پروفیل فرانسوی، ساخت و تولید چهارچوب فلزی برای درب و پنجره است. البته این پروفیل در ساخت درب و پنجره‌های غیر فلزی مانند فریم پنجره‌های پی وی سی نیز کاربرد دارد. ساخت نرده کنار راه پله، نرده‌کشی کنار کارخانه، نرده‌های خیابان و پیاده رو و … از دیگر موارد استفاده پروفیل فرانسوی محسوب می‌شوند.

نکته: در صورتی که اتاق خواب با ورودی 95 تا 85 سانتی‌متر داشته باشید و یا ورودی سرویس از 70 تا 80 سانتی باشد، می‌توانید از این پروفیل به عنوان چهارچوب استفاده کنید.

 

پروفیل کناف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی