آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

ویژگی های پنل گاردکس

۴ دی ۱۴۰۲ 172 بازدید بدون دیدگاه
ویژگی های پنل گاردکس

مقاومت در برابر آب و هوا

 

  ویژگی های پنل گاردکس ،   پنل گاردکس با داشتن لایه فیلیس فایبرگلاس در پشت و روی آن و نیز هسته گچی تقویت شده، در اکثر شرایط آب و هوایی قابل استفاده میباشد. هنگامی که این پنل در جای خود نصب و به روش مخصوص درزگیری شود می تواند به مدت ۶ الی ۱۲ ماه در برابر شرایط جوی به طور مستقیم مقاومت کند.

 

 

سپری کلیک

 

نصب آسان

 

اجرای پنل گاردکس مانند سایر سیستم های ساخت و ساز خشک می باشد. حمل و نصب آن آسان است. به وسیله ابزارهای استاندارد (مانند چاقوی برش) و نیز پیچ های مخصوص اجراء میشود. همچنین میتوان پنل را به راحتی تا زاویه مشخصی خم نمود.

 

مناسب برای عای قبندی حرارتی مطابق با آئین نامه ها و استانداردها

 

سیستمهای نمای خارجی گاردکس مطابق با استاندارد ts 825 میباشد و به منظور برآورده کردن میزان عایقبندی حرارتی مورد نیاز ( UD value ) طراحی شده است.

 

 

سپری سقف کاذب

 

محاسبه UD value

 

ضریب انتقال حرارت ( UD value ) سیستم های نمای خارجی گاردکس با استفاده از نرم افزارهای ویژه و مطابق با ضوابط و فرمول های مورد استفاده در استانداردهای آلمان و اروپا محاسبه می شود. در این محاسبات تمامی پل های حرارتی بر اساس ضخامت و فواصل پروفیل ها، در نظر گرفته شده است.

 

ذخیره انرژی

 

. برای دستیابی به بهترین نتیجه در عایق بندی حرارتی ساختمان ها، استفاده از این سیستم می تواند یکی از مناسبترین راه حل ها باشد.

 

بستری مناسب برای اجرای سیستم ETICS بر روی آن

 

سیستم نمای مرکب و عایق حرارتی خارجی ساختمان به راحتی با چسب مخصوص و یا اتصالات مکانیکی بر روی پنل گاردکس قابل اجرامیباشد. ساختار مخصوص لایه فیلیس که بر روی پنل قرار دارد، بستری مناسب جهت اجرای چسب برای انواع عایقها (پلی استایرن و یا الیاف معدنی) فراهم میآورد.

 

موثر در عایق بندی صوتی ساختمان

ساختار دیوار با پنل گاردکس کلیه ضوابط مربوط به عایق بندی صوتی ساختمان را تامین مینماید.

 

 نبشی سفید

 

دوست دار محیط زیست

 

مواد تشکیل دهنده پنل گاردکس قابل بازیافت می باشد، همچنین این پنل مطابق با گواهینامه *LEED ساختمانی تولید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی