آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

ویژگی های سقف آسمان مجازی

۳ دی ۱۴۰۲ 172 بازدید بدون دیدگاه
ویژگی های سقف آسمان مجازی

سقف کاذب آسمان مجازی تایل های 60*60 پلکسی هستند که طرح مورد نظر شما ،روی آن چاپ میگردد.هر نوع طرحی قابلیت چاپ بر روی این تایل ها را دارد. ابعاد سقف مورد نظر شما ممکن است مضربی از 60 سانت باشد .ویژگی های سقف آسمان مجازی

 

نبشی سفید

 

ورق پلکسی

 

همچنین میتوان تایل شما را به حالت دایره و هر طرحی که مد نظر شماست برش بدهیم اما این نکته را بیاد داشته باشید که ابعاد هر ورق کامل پلکسی 1.20 در 2.80 هست و ابعاد شما باید بر مبنای این متراژ نهایتا سفارش داده شود.اگر ابعاد سفارشی شما بزرگ تر از 60*60 باشد، برای این که تایل های شما به مرور زمان خمیده نشود و به اصطلاح شکم ندهد، از تایل های 4 میل و یا بیشتر استفاده می شود.

محیط های مناسب برای اجرای آسمان مجازی

 

سقف کاذب آسمان مجازی یا تصویری برای فضاهای مسکونی در سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها، در محیط های اداری و تجاری، در فضاهای درمانی همچون اتاق انتظار و فضای عکس برداری مناسبند.ویژگی های سقف آسمان مجازی

 

بطور کلی این سقف کاذب تصویری محدودیت فضایی برای اجرا ندارد و بدلیل اینکه بصورت تایل نصب میشود امکان دسترسی به فضاهای پشت سقف کاذب همچون برق کشی و تاسیسات را نیز دارا میباشد. بدلیل اینکه این محصول در برابر آب مقاوم است امکان اجرا برای محیط های مرطوب همچون استخر و حمام و … را نیز دارد.

و صحبت آخر در مورد سقف تصویردار این است که با نورپردازی در زیر این سقف زیبایی و جذابیت این محصول را میتوانید بیشتر نمایید.

، در فضاهای درمانی همچون اتاق انتظار و فضای عکس برداری مناسبند.

 

پروفیل کناف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی