آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

همه چیز درباره زیر سازی پروفیل کناف

۴ دی ۱۴۰۲ 190 بازدید بدون دیدگاه
همه چیز درباره زیر سازی پروفیل کناف

همه چیز درباره زیر سازی پروفیل کناف

سازه های پروفیل کناف از ورقه های فولادی گالوانیزه ساخته شده اند. این ساختار به دو صورت، مقاطع استاد و رانر تهیه می شوند.همه چیز درباره زیر سازی پروفیل کناف

استاد: استاد قسمت عمودی قاب فولادی در ساختار دیواره های خشک است.  عمق این سازه هم ۵۰،۷۰ و ۷۵، ۱۰۰ میلی متر است. نام دیگر آن سازه c است، زیرا به شکل c است. این سازه در دو نوع DIN و NF تولید می شود.

 

سقف کاذب

 

رانر: رانر قسمت افقی قاب فولادی در ساختار دیواره های خشک است. این سازه به شکل U است به همین دلیل نام دیگر آن سازه U است. کاربرد این سازه در سقف و کف و هادی سازه استاد در دیوار همچنین در اطراف بازشو است. سازه رانر این پروفیل به صورت دو نوع DIN وNF عرضه می شوند. همچنین استاد و رانر پروفیل کناف به سادگی قابل نصب هستند. علاوه بر این دو سازه که از عوامل اصلی زیر سازی پروفیل کناف هستند، اجزا مهم دیگری نیز جهت بهبود عملکرد دیوار وجود دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

 

سازه محافظ گوشه یا کرنر بید پروفیل کناف

ه تأثیر بسزایی در ایجاد لبه های مثلثی و یکنواخت دارد.

 

سازه لبه با جی بید پروفیل کنافی

از این سازه پروفیلی برای دکوراسیون های طراحی شده یکنواخت و صاف بکار برده می شود. از جمله مزیت این سازه محافظت در برابر ضربه لبه های آزاد است.

 

سپری کلیک

 

سازه درز انقطاع پروفیل کناف

از این سازه پروفیل کناف به عنوان پوشش درزها استفاده می شود، زیرا در دیوار های پیوسته با طول زیاد نیاز به ایجاد درز انقطاع دارند. تا به اینجا در مورد زیر سازی گالوانیزه از جمله اجزای تشکیل دهنده پروفیل کناف صحبت شد، حال به بررسی یکی دیگر از این اجزا مهم آن شامل صفحات روکش دار گچی – پانل گچی می پردازیم.

این صفحات پروفیلی شامل روکش کرم رنگ با مهر آبی کناف در پشت آن است. کاربری این صفحات به صورت عمومی است و در ضخامت های ۵ ۶ ۹ ۵/۱۲ و ۱۵ میلی متر تولید می شوند. همچنین این صفحات برای اجرای دیوار و سقف پروفیل کناف کاربرد دارند.همه چیز درباره زیر سازی پروفیل کناف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی