آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

نحوه نگهداری از سقف کاذب

۳ دی ۱۴۰۲ 162 بازدید بدون دیدگاه
نحوه نگهداری از سقف کاذب

پروفیل کناف

سقف کاذب گچی از نظر نظافت و نگهداری چه مزایایی داره؟

  نحوه نگهداری از سقف کاذب  ،  اگه از سقف کاذب گچی (اصطلاحاً کناف) استفاده کنید، تعمیر اون راحت‌تر خواهد بود چون که این نوع از سقف‌های کاذب از ورقه‌های نه چندان بزرگی تهیه شدن. بنابراین در صورت خرابی یک ورقه، میشه اون رو باز کرد، تعمیر کرد و مجدداً نصب کرد و یا جایگزینش کرد.

نگهداری و نظافت از سقف کاذب گچی

سقف کاذب از نظر نگهداری و تمیزی یک گزینه‌ی مناسبه. چرا که حفظ زیبایی و ظرافت سقف کاذب یک کار بدون دردسره. سقف‌های  گچی مثل تمام سطوح گچ‌بری شده می‌تونن به سادگی تمیز کاری بشن و برای نگهداری و دوامشون فقط کافیه که در معرض آب و رطوبت نباشن.

 

سپری کلیک

 

بنابراین، هیچ روش نگه‌داری خاصی برای اونها وجود نداره و در صورت تجمع گردوخاک به راحتی توسط یک جارو تمیز میشن.

اما همونطور که گفتیم، موقع تمیز کردن سقف کاذب باید دقت داشت که از آب استفاده نشه. سقف کاذب ‌گچی با آب میونه‌ی خوبی نداره. آب باعث خراب شدن سقف کاذب میشه و دوام و کیفیت اون رو پایین میاره.

معمولاً بعد از اینکه سقف‌های کاذب نصب میشن، یک لایه‌ی رنگ روی اون‌ها پوشونده میشه. اگه در رنگ‌کاری سقف کاذب از رنگ جلا یا روغن استفاده بشه، میشه برای تمیز کردن اون از دستمال مرطوب هم استفاده کرد.نحوه نگهداری از سقف کاذب

نگهداری و نظافت سقف کاذب فیبری

اگه سقف کاذب از فیبر معدنی ساخته شده باشه، با یک اسفنج ساده هم تمیز میشه .گردوخاک و دوده به سادگی با یک دستمال تمیز میشه.

  یک اسنفج آغشته به محلول پاک ‌کننده هم می‌تونه گزینه‌ی دیگری باشه. همیشه مطمئن باشید که سقف کاذب بعد از تمیزکاری خشک باشه.

 

نبشی سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی