آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

مشخصات و ویژگی‌های قوطی گالوانیزه

۴ دی ۱۴۰۲ 166 بازدید بدون دیدگاه
مشخصات و ویژگی‌های قوطی گالوانیزه

مشخصات و ویژگی‌های قوطی گالوانیزه

مشخصات و ویژگی‌های قوطی گالوانیزه ،    پروفیل یا قوطی‌های فلزی موارد استفاده‌ مختلفی در صنایع مختلف دارند. قوطی‌ها ویژگی‌ها و کاربردهای خاصی دارند که با هیچ محصول دیگری قابل مقایسه نیست. پروفیل گالوانیزه مقطع توخالی فلزی است که از ورق‌های فلزی تولید می‌شود. بیشتر پروفیل‌ها از جنس فولاد هستند و مقاومت خاصی در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی دارند.

قوطی گالوانیزه محصول ورق‌های فولادی گالوانیزه است که با نورد سرد و گرم تولید می‌شود و به‌خاطر روی‌اندود بودنش، مقاومت زیادی در برابر فرسودگی و خوردگی دارد.
قوطی گالوانیزه نوعی از پروفیل است که به خاطر ویژگی ضد زنگ بودنش، در صنایع و قسمت‌های تحت تاثیر زنگ‌زدگی بیشترین استفاده را دارد.

علاوه بر در، پنجره و قسمت‌های بیرونی ساختمان که در مواجهه با آب و هوا یا رطوبت می‌تواند بیشترین فرسودگی و خوردگی را داشته باشد، قوطی گالوانیزه برای تقویت پنجره‌های پی‌وی‌سی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قوطی گالوانیزه کاربردهای زیادی دارد که در ادامه بخشی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

 

تولید انواع لوله‌های فلزی

محافظت در برابر قطعات ارزشمند ساختمان

تولید انواع سینی کابل در محیط‌های خانگی و صنعتی

چارچوب‌بندی در و پنجره‌ها

 

پروفیل گالوانیزه برای مقاوم‌سازی و تقویب قاب‌های در و پنجره‌های پی‌وی‌سی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر چند که ما به فولادی بودن این پروفیل‌ها اشاره کردیم، اما پروفیل‌های گالوانیزه ممکن است بعضا از آلیاژهای آهن و روی هم ساخته شود. اما گالوانیزاسیون فولاد یا آهن چگونه از آن فلز محافظت می‌کند؟ تا زمانی که پوشش روی دست‌نخورده و سالم باشد، از خوردگی فلز زیرین جلوگیری می‌شود.  مشخصات و ویژگی‌های قوطی گالوانیزه

 

حتی برای نتایج بهتر گالوانیزاسیون، از کرومات روی نیز به عنوان یک فرآیند صنعتی استفاده می‌شود. حتی اگر گالوانیزاسیون هم نتواند از فلز زیرین محافظت کند و فلز اصلی در معرض خوردگی قرار گیرد، عملکرد محافظتی پروفیل گالوانیزه تا زمانی که روی در تمام آن ناحیه از بین برود، ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی