آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

مزایای استفاده از پروفیل کناف

۴ دی ۱۴۰۲ 166 بازدید بدون دیدگاه
مزایای استفاده از پروفیل کناف

مزایای استفاده از پروفیل کناف

مقاومت بالای آن در برابر تابش نور خورشید، زنگ زدگی و خوردگی
مستحکم بودن آن‌ها در برابر زلزله، که به علت سبکی وزن آن موقع زلزله حرکت می کنند.
جابه جایی راحت آن‌ها نسبت به سایر فلزات مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی
اجرا و نصب آسان پروفیل کناف نسبت به سایر محصولات سنتی
پروفیل کناف نسبت به مصالح سنتی هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ دستمزد مجری ارزان تر می‌باشد.
سبکی وزن این مقاطع باعث سبکی بار ساختمان می‌شود.

 

سپری سقف کاذب

 

پروفیل کناف از مقاطع فلزی و صفحات روکشدار گچی یا صفحات سیمانی و عایق های صوتی و حرارتی ساخته می شود که با هم ادغام و ترکیب می شوند. این عایق ها تأثیر زیادی بر روی این پروفیل دارد که متناسب با نوع کاربردی دیوار، انتخاب و طراحی می گردد.

 

 

پروفیل کناف

 

سازه های پروفیل کناف از ورقه های فولادی گالوانیزه ساخته شده اند. این چنین سازه هایی همان‌طور که گفته شد به وسیله تکنولوژی نورد سرد با دستگاه رول فرمینگ ساخته می شود. این ساختار به دو صورت، مقاطع استاد و رانر تهیه می شوند.

استاد: استاد قسمت عمودی قاب فولادی در ساختار دیواره های خشک است. سازه استاد در فاصله هایی میانگین ۳۰، ۴۰، ۶۰ سانتی متر به صورت قائم از یکدیگر نصب شده اند و به عنوان زیر ساز پنل ها به کار برده می شوند. عمق این سازه هم ۵۰،۷۰ و ۷۵، ۱۰۰ میلی متر است. نام دیگر آن سازه c است، زیرا به شکل c است. این سازه در دو نوع DIN و NF تولید می شود.

 

نبشی سفید

رانر: رانر قسمت افقی قاب فولادی در ساختار دیواره های خشک است. این سازه به شکل U است به همین دلیل نام دیگر آن سازه U است. کاربرد این سازه در سقف و کف و هادی سازه استاد در دیوار همچنین در اطراف بازشو است. سازه رانر این پروفیل به صورت دو نوع DIN وNF عرضه می شوند. همچنین استاد و رانر پروفیل کناف به سادگی قابل نصب هستند. علاوه بر این دو سازه که از عوامل اصلی زیر سازی پروفیل کناف هستند، اجزا مهم دیگری نیز جهت بهبود عملکرد دیوار وجود دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی