آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

مراحل نصب تایل های معرق cnc و pvc

۳ دی ۱۴۰۲ 165 بازدید بدون دیدگاه
مراحل نصب تایل های معرق cnc و pvc

مراحل نصب تایل های معرق cnc و pvc

مراحل نصب تایل های معرق cnc و pvc  .   ابتدا باید قبل از نصب اگر تایل ها شکلی به جز مربع دارد ،در مورد چیدمان تایل ها تصمیم گیری شده و ارتفاع مورد نظر برای نصب سقف pvc در نظر گرفته شود.

 

سقف کاذب

در مرحله دوم جهت نصب تایل ها با توجه به نقشه، سپری های سقف کاذب معرق به یکدیگر کلاف و سپس نبشی ها در مکان مورد نظر به یکدیگر متصل شوند.
در مرحله سوم محل دقیق لامپ‌ ها مشخص شده و سپس آویز ها نصب می‌گردد. معمولاً آویز ها متناسب با جنس سقف معرق و تعداد لامپ ها محاسبه می‌شود.
در مرحله آخر نیز موقع نصب تایل ها خواهد رسید که باید به دقت و با توجه به طرح در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

 

سپری کلیک

 

تایل های معرق pvc

رنگ تایل های این سقف معمولا به صورت سفید و قابل رنگ آمیزی است تا هر رنگی که شما بخواهید اجرا شود. همین ویژگی باعث می شود تا شما انواع رنگ را بر روی سقف خود بتوانید داشته باشید. برای انتخاب رنگ سقف cnc باید محیط مورد نصب این سقف را در نظر بگیرید. مثلاً رنگ سفید به خاطر پخش نور بیشتر محبوبیت بیشتری نسبت به سایر رنگ ها مانند قرمز و نارنجی دارد زیرا پس از مدتی که این رنگ ها مشاهده شوند، چشم خسته می شود. همچنین رنگ چوب سقف معرق می تواند مناسب دکوراسیون داخلی منازل باشد. چنین رنگی برای محیط های مانند سالن پذیرایی و همچنین کافه ها جذابیت خاصی دارد.

 

نبشی سفید

 

‌تایل سقف معرق cnc

معمولاً جنس رویه تایل مورد استفاده در این صسقف از پی وی سی که با انواع مواد پلاستیکی فشرده شده ترکیب می شوند، می باشد. روکش پشتی آن ها نیز از جنس طلقی لکسی ساده می باشد. طلق پشت سقف pvc به گونه ای طراحی می شود تا بتواند نور را به صورت غیر مستقیم برای نور روشنایی محیط به چشم بیننده برساند. به عنوان مثال در سالن‌ های پذیرایی که نیاز به نور بیشتری است از این طلق ها در پشت سقف استفاده نمی گردد و تایل معرق با رنگ سفید و خام اجرا می شود.

 

مراحل نصب تایل های معرق cnc و pvc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی