آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

قیمت کناف ضد حریق

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ 6 بازدید بدون دیدگاه
قیمت کناف ضد حریق

قیمت انواع کناف ضد حریق

کناف ضد حریق و کناف ضد رطوبت به دو شکل ثابت و متحرک قابل استفاده هستند. بدیهی است که نوع ثابت یا متحرک قیمت‌های متفاوتی دارند. برای اطلاع از قیمت کناف ضد حریق می‌توانید با کارشناسان مجموعه برج صبا در بخش پشتیبانی ارتباط بگیرید و از قیمت دیوار کناف ضد حریق یا سقف آن مطلع شوید. ارائه محصولات با کیفیت، اصیل و بی‌نظیر، خدمات متنوع، پشتیبانی همه جانبه و بکارگیری کادر مجرب و متخصص در زمینه تامین مواد اولیه و کنترل کیفی همه و همه تنها بخشی از خدمات این مجموعه است. همچنین قیمت کناف ضد حریق و ضد رطوبت در این مجموعه کاملا منصفانه و با حداقل سود خود مجموعه محاسبه می‌شود.

قیمت کناف ضد حریق ثابت

این نوع سقف ثابت دارای زیرسازی معلق و سبک از جنس مواد گالوانیزه با مقاطع ناودانی شکل است که روی آن صفحات گچی یک لایه یا دو لایه با پیچ نصب می‌شود. درزهای بین پانل‌های نصب شده با بتونه پوشانده شده و نتیجه یک سقف یکپارچه بدون درز و ترک است.

قیمت این نوع کناف نسبت به نمونه های متحرک مناسب‌تر است، برای دریافت مشاوره و انتخاب بهترین نوع کناف بهتر است با مشاورین مجموعه برج صبا ارتباط برقرار کنید.

قیمت کناف ضد حریق متحرک

این نوع سقف متحرک از مجموعه‌‌ سازه‌های T شکل و تایل‌های سقف ساخته می‌شود، شبکه سازه‌های T شکل با آویزهای قابل تنظیم به سقف متصل شده و سپس کاشی‌ها در داخل این شبکه قرار می‌گیرند. کاشی‌های مورد استفاده در سقف کاذب متحرک شامل پی وی سی، آکوستیک، فلزی، گچی و انواع کاشی است. قیمت این نوع سقف با توجه به جنس متریال بکار رفته برای پوشش متفاوت است.

مطالب بیشتر: پروفیل کناف

کناف ضد حریق در دکوراسیون داخلی منزل در محل‌های مختلفی نصب می‌شود. در ادامه برخی از این محل‌ها را شرح می‌دهیم.

سقف آشپزخانه

یکی از ایده‌هایی که در طراحی آشپزخانه می‌توان از آن استفاده کرد، طراحی سقف آشپزخانه با کناف کاری است. استفاده از کناف آشپزخانه در سبک‌های مدرن و کلاسیک بسیار کارآمد بوده و نتایج خوبی را در پی خواهد داشت. از آنجا که آشپزخانه هم می‌تواند با رطوبت و هم حریق در ارتباط باشد توصیه می‌شود با بررسی لیست قیمت کناف ضد حریق بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

کناف سقف پذیرایی

استفاده از کناف برای طراحی سقف پذیرایی نیز ایده منحصر به فردی است. امروزه می‌بینیم که در طراحی اتاق نشیمن مدرن و کلاسیک به جای گچ کاری سقف از کناف استفاده می‌شود.

دکور کناف

همانطور که از نام دکور کناف پیداست سازه‌‌ای است که فقط جنبه زیبایی دارد و غیر باربری است. ساخت دکور کناف با استفاده از بشقاب‌های کناف انجام می‌شود. دکور کناف هم به صورت دیواری و هم به صورت پارتیشن کناف قابل اجرا است. چیزی که دکور کناف را زیباتر می‌کند نورپردازی آن است. به همین دلیل علاوه بر اجرای دکور کناف باید از نورپردازی مناسب نیز استفاده کرد.

لیست قیمت کناف ضد حریق

همانگونه که در بخش‌های بالایی گفتیم عوامل زیادی می‌توانند بر لیست قیمت کناف ضد حریق تاثیرگذارند. علاوه بر کاربرد و قابلیت‌های اضافه که می‌تواند بر قیمت نهایی تاثیرگذار باشد، درجه کیفیت، ضخامت، سختی کار و قیمت روز متریال از عوامل مهم دیگر به شمار می‌رود. جهت پیگیری و اطلاع از قیمت نهایی کناف ضد حریق می‌توانید با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

مطالب بیشتر: سقف سپری کاذب

سقف کاذب

مزایای استفاده از کناف سقفی ضد حریق

در ادامه مزایای سقف کناف ضد حریق را بررسی می‌کنیم.

سقف‌های کاذب کناف وزن کمتری نسبت به سایر سقف‌های کاذب دارند و بار اضافی به ساختمان وارد نمی‌کنند.
در کمترین زمان ممکن نصب و اجرا می‌شوند.
قابل برداشتن و تعمیر هستند و در صورت نیاز می‌توانید به امکانات پشت آن دسترسی داشته باشید.
سقف کناف از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر از سقف‌های دکوراتیو است.
کناف به عنوان پوشش ضد حریق و ضد آب بر روی سازه نصب می‌شود. کناف‌های ضد آب را می‌توان در محیط‌هایی مانند آشپزخانه، استخر و حمام استفاده کرد.
سقف کناف یک پوشش عالی برای پنهان کردن تاسیساتی است که در سقف تعبیه شده و قابل مشاهده است.
کناف‌ها به عنوان عایق صوتی و حرارتی نیز عمل می‌کنند.
انعطاف پذیری کناف باعث می‌شود سقف در برابر زلزله مقاومت خوبی از خود نشان دهد.
75 درصد مواد به کار رفته در ساخت سیستم کناف قابل بازیافت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی