آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

فرق سقف شیشه ای با کاذب شیشه ای چیه؟

۳ دی ۱۴۰۲ 34 بازدید بدون دیدگاه
فرق سقف شیشه ای با سقف کاذب شیشه ای چیه؟

فرق سقف شیشه ای با سقف کاذب شیشه ای چیه؟

نبشی سفید

 

در این مقاله میخوایم در مورد این دو نوع صحبت کنیم :

سقف شیشه ای چیست؟

سقف کاذب شیشه ای یا طلقی چیست؟

1. سقف شیشه ­ای چیست؟

سقف شیشه ­ای به یک شیشه­ ی قاب شده در فولاد، چوب، آلومینییوم و یا هر ماده ­ی محکم دیگه ای گفته میشه. اکثر خانه­ ها سقف شیشه ­ای ندارن اما جذابیت سقف شیشه ­ای به اندازه­ای هست که ما رو یاد کارتون ­ها­ی شرکت دیزنی میندازه و وجود اون در خانه، خیلی هیجان­ انگیز هست.

فرق سقف شیشه ای با سقف کاذب شیشه ای چیه؟

 

سقف شیشه­ ای همیشه جزو لوکس ترین چیز­هایی بوده که یک خانه میتونه داشته باشه و بدون شک یک جلوه­ ی تازه رو به خانه هدیه میده.  بلکه از جنس پلاستیک، طلق و این جور چیزها هستن و طبیعتاً هزینه کمتری هم دارن.

 

پروفیل کناف

 

نکته: قیمت سقف شیشه­ ای، به عوامل مختلفی مثل نوع شیشه، مساحت سقف و نوع قاب­ها و یراق ­آلات استفاده شده بستگی داره. واضح هست که هرچقدر کیفیت سقف کمتر باشه قیمت اون هم ارزان­تر در میاد. البته هزینه ­های جانبی مثل حمل و نقل و هزینه ­ی نصب رو هم نباید نادیده گرفت.

 

سقف های شیشه ای

فرق سقف شیشه ای با کاذب شیشه ای

همون­طور که قبلا هم گفتیم؛ سقف­ ها­ی شیشه­ ای خانه رو لوکس میکنن و دکوراسیون داخلی منزل رو مدرن تر از همیشه جلوه میدن. البته گروهی از سقف های شیشه ای هم وجود دارن که دکوراسیون رو کلاسیک جلوه بدن. به این صورت که شکل هندسی سقف های شیشه ­ای تاثیر زیادی در دکوراسیون خانه داره. مثلا سقف­ های گرد به فضا­ی کلاسیک نزدیک تر ­هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی