آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

سقف کشسان و حل مشکل طراحی داخلی استخر ها

۳ دی ۱۴۰۲ 26 بازدید بدون دیدگاه
سقف کشسان و حل مشکل طراحی داخلی استخر ها

سقف کشسان و حل مشکل طراحی داخلی استخر ها:

سقف کشسان استخر چیست؟

به دلیل اهمیت زیاد جلوه سقف در معماری داخلی، در حال حاضر با تنوع بالایی در این زمینه مواجه هستیم و این مساله در انواع سقف استخر نیز به چشم میخورد. با توجه به چهره بسیار زمخت سقف های بتنی و سنگی، در سالهای اخیر ردپای سقف های کشسان را در استخر می توان مشاهده کرد. این سقف ها دارای بدنه پارچه ای هستند که روی زیر ساخت فلزی قرار میگیرند. پس از حرارت دهی پارچه اصلی سقف به دلیل وجود خاصیت کشسانی آنها، انحنا و فرم میگیرد. علاوه بر قوس و انحنای هنرمندانه، فراهم شدن امکان نورپردازی در زیر سقف نیز از دیگر ویژگی های آنها به شمار می رود.

 

پروفیل کناف

 

با توجه به اینکه این سقف ها روی زیر ساخت فلزی قرار میگیرند، به همین دلیل بسیاری از نواقص سقف اصلی را پنهان نموده و نظم خوبی را در محیط ایجاد می کنند. در نتیجه می توان با پرداخت هزینه کم و بدون نیاز به استفاده از مصالح ساختمانی سنگین و گران، سقف جدید با جلوه زیبا را در کمترین زمان اجرا نمود.

نکات مهم در خرید سقف کشسان استخر

در مناسب بودن سقف کاذب های کشسانی برای استخر جای هیچ شکی نیست، اما تنها در شرایطی می توان به ویژگی های منحصر به فرد آن دست پیدا کرد که انتخاب درستی داشته باشید.

چند نکته مهم که در زمان انتخاب این سقف ها باید توجه داشت عبارتند از:

سقف کشسان و حل مشکل طراحی داخلی استخر ها.
کیفیت پارچه های به کار رفته در آنها ارتباط مستقیم با ماندگاری و دوام سقف دارد. به همین دلیل باید پارچه ها ضخامت و کیفیت استانداردی داشته باشند.

 

سپری کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی