آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

سقف کاذب کناف چیست؟

۳ دی ۱۴۰۲ 31 بازدید بدون دیدگاه
سقف کاذب کناف چیست؟

در حال حاضر اکثر پروژه ها با سقف کاذب کناف کار میکنن. کم و بیش همه ما، سقف کاذب کناف رو دیده ایم و تا حدودی با اون آشنایی داریم. البته برای اینکه دیدمان کامل‌تر بشه، باید انواع سقف کاذب کناف را یک بار مرور کنیم. سقف کاذب کناف چیست؟

 

سپری کلیک

 

سقف کناف به دو نوع تقسیم میشه که در ذیل میاد:

 کناف ثابت
سقف کناف متحرک (مشبک)

 

سقف کناف ثابت یا یکپارچه

 

پروفیل کناف

 ساخت سقف کناف ثابت از پنل‌های گچی یا سیمانی استفاده میشه. زیرسازی این سقف از پروفیل‌های فولادی سبک است. سقف  ثابت در دو مدل ساده و طرح دار (دکوراتیو) اجرا میشه. در سقف کناف ساده که به اون یکپارچه هم میگن، طرح شما هندسه ساده‌ ای داره و از سطوح صاف و مسطح تشکیل می‌شه. اما در سقف کناف دکوراتیو، شما طرح های هندسی خاصی رو اجرا میکنین. این طرحها میتونه شامل قوس‌ها و انحناهای گوناگون باشه.

سقف کناف متحرک و یا مشبک

سقف کاذب کناف چیست؟ ، مشبک یا تایل از تایل‌های گچی و پروفیل‌های سپری ساخته میشه. این پروفیل‌ها از جنس گالوانیزه است. البته گاهی تایل کناف متحرک گچی نیست. در اینصورت تایل از متریال معدنی، آلومینیومی و یا پوشالی است. دلیل نامگذاری این نوع سقف هم اینه که، تایل‌ و قاب اتصال ثابتی با هم ندارن و هر تایل این قابلیت رو داره که به راحتی با دست برداشته بشه. ویژگی این سقفها هم در اینه که در جاهایی که می‌خوان به تأسیسات سقف دسترسی داشته باشن، استفاده میشه مثل سقف کاذب پارکینگ ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی