آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

سقف کاذب شیشه‌ای چه کاربردی داره؟

۳ دی ۱۴۰۲ 24 بازدید بدون دیدگاه
سقف کاذب شیشه‌ای چه کاربردی داره؟

سقف کاذب شیشه‌ای چه کاربردی داره؟

 

پروفیل کناف

سقف کاذب شیشه‌ای چه کاربردی داره؟  هدف اصلی از به کار بردن سقف‌های کاذب شیشه‌ای جلوه بخشیدن و ایجاد نورپردازی در سقف ساختمان هست. از این نوع سقف‌ها میشه در اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و یا سرویس‌های بهداشتی استفاده کرد. سقف شیشه‌ای کاذب انواع محتلفی داره که دارای رنگ‌ها و طرح‌ها متفاوتی هست.

قیمت سقف کاذب شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سقف کاذب شیشه‌ای هم موضوعی هست که به فاکتورهای مختلفی بستگی داره. این که سقف شیشه‌ای کاذب از چه نوعی باشه و یا اینکه چه وزنی داشته باشه، عواملی هستن که در قیمت اون تاثیر گذارند.سقف کاذب شیشه‌ای چه کاربردی داره؟

مزایای استفاده از سقف شیشه‌ای کاذب چیست؟

اولین و مهم‌ترین مزیتی که سقف‌های شیشه‌ای کاذب دارن این هست که جلوه‌ای فانتزی و خاص رو به محیط میدن. چون تنوع بسیار زیادی در طرح دارن و میتونین متناسب با هر فضایی از سقف شیشه ای طلقی خاصی استفاده کنین و حتی طرح مورد نظرتون رو سفارش بدین.

طراحی سقف‌های کاذب شیشه‌ای به چه عواملی بستگی داره؟

طراحی سقف‌های کاذب شیشه‌ای با توجه به این که سقف قرار هست در چه محیطی قرار بگیره، متفاوت میشه. فاکتورهایی مثل نوع کاربری محیط، مساحت محیط و تکنیکی که قرار هست برای ساخت سقف کاذب مورد استفاده قرار بگیره، همگی در انتخاب نوع سقف کاذب شیشه‌ای و همچنین بر قیمت سقف کاذب شیشه ‎ای به شدت مؤثرند

طراحی سقف کاذب برای راهروها:

یکی از جاهایی که برای استفاده از سقف‌های کاذب شیشه‌ای خیلی مناسب هست، راه روها هستن. یک سقف شیشه‌ای طولانی می‌تونه فضای دالان‌ها و راه روهارو خیلی جذاب و رویایی کنه.

 

سپری کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی