آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

سازه کلیک کناف چیست؟

۴ دی ۱۴۰۲ 205 بازدید بدون دیدگاه
سازه کلیک کناف چیست؟

سازه کلیک یا سازه کلیک کناف،

 

یکی از مهم‌ترین اجزا سقف کاذب محسوب می‌شود. این سازه را می‌توان در ابعاد ۶۰۰، ۱۲۰۰ و ۳۶۰۰ میلیمتری یافت. با استفاده از سازه سپری کلیک عملیات زیرسازی با سرعت بالاتری قابل انجام است. مهم‌ترین نوع این سازه سپری کلیک، کلیک ۳۶۰۰ است. کلیک سپری می‌تواند بار سقف کاذب را نگه داشته و وزن آن را تحمل کند. سازه کلیک یک سری شکاف‌های مخصوص دارد با استفاده از همین شکاف‌ها به سقف وصل می‌شود. سازه کلیک‌های ۶۰۰ و ۱۲۰۰ از اجزای فرعی محسوب شده و به کلیک ۳۶۰۰ متصل می‌شوند. علاوه بر موارد ذکر شده سازه کلیک دارای یک نبشی ۹۰ درجه است.

 

نصب

 

برای نصب سقف کناف در مختلف به این نبشی ۹۰ درجه نیز نیاز خواهید داشت. سازه‌های کلیک می‌توانند از جنس آلومینیوم نیز تولید شوند؛ ولی لازم است بدانید که ورق‌هایی که از جنس گالوانیزه هستند، در مقابل زنگ زدن و همچنین اکسید شدن مقاومت بسیار بالایی نشان می‌دهند و همچنین سبکی ورق‌های گالوانیزه قابل توجه است.

 

پروفیل کناف

 

در نتیجه اگر در منطقه‌ای با آب و هوای مرطوب زندگی می‌کنید، پیشنهاد ما تهیه سازه سقف کلیک گالوانیزه است. نوعی از سازه‌های کلیک با جنس استیل تولید می‌شوند. سازه کلیک استیل نیز یکی از گزینه‌های مناسب و مقرون به صرفه است. براون جزو اولین کسانی بود که به سازه سقف کاذب پی برد و سازه کلیک کناف را نیز براون اختراع کرد. در حال حاضر کشورهای بسیاری مشغول تولید این محصول هستند، ولی ابتدایی‌ترین تولیدات به کشورهایی مثل آمریکا و چین مربوط است.

 

چرا سازه کلیک را انتخاب کنیم؟

اگر قصد داشته باشید که سقف کناف یا سقف کاذب نصب کنید، به عبارتی اگر به دنبال یک دکوراسیون جذاب هستید، چاره‌ای جز انتخاب سازه کلیک ندارید. سقف‌های کناف یا سقف‌های کاذب بدون سازه کلید قابل استفاده نیستند و شما قطعاً باید سازه کلیک را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی