آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

دیوارهای جدا کننده کناف

۴ دی ۱۴۰۲ 169 بازدید بدون دیدگاه
دیوارهای جدا کننده کناف

عملکرد لرزه ای مناسب:

دیوارهای جدا کننده کناف :  عملکرد لرزه ای دیوارهای جداکننده کناف، بدون شک مهمترین مزیت این نوع دیوار به ویژه در کشور لرزه خیزی مانند ایران محسوب می‌شود. دیوارهای کناف به خوبی می‌توانند درمقابل نیروهای زلزله در امتداد عمود بر صفحه خود مقاومت کند. . 

 

 

سپری سقف کاذب

 

 

این نوع دیوار دارای رفتار میان قابی ایده آل بوده و کاملاً انعطاف پذیر می باشد. با اجرای اتصالات مناسب می توان این دیوارها را از قاب های سازه منفک نمود تا از اثرات متقابل بین دیوار و سازه بطور کامل جلوگیری شود.همچنین این دیوار دچار شکست انفجاری نشده و آوار بر جای نمی گذارد.

 

سرعت اجرایی بالا:

سرعت اجرایی بالا از ویژگی های اصلی دیوارهای جداکننده کناف می باشد. همچنین این دیوار ها قابلیت رنگ آمیزی بلافاصله پس از خشک شدن بتونه و یا گچ پوششی را دارند که تاثیر به سزایی در کاهش زمان اجرای پروژه دارد. سرعت اجرایی بالا در کاهش هزینه‌های زمان و بازگشت سریع سرمایه بسیار موثر است.

 

اجرای آسان:

اجرای ساختارهای خشک تا حدی آسان است که در بسیاری از کشورهای دنیا، افراد معمولی، اجزای ساختار را از فروشگاه‌های مصالح ساختمانی خریداری نموده و با مطالعه‌ی دستورالعمل‌های مربوطه و با استفاده از ابزار ساده، خود نسبت به اجرای آن اقدام می‌کنند.  دیوارهای جدا کننده کناف

 

دقت بالا د ر اجرا:

به طور کلی ساختارهای خشک، از مصادیق ساخت و ساز صنعتی بناها به شمار می‌روند. به دلیل روش اجرایی آسان و استاندارد، خطاهای اجرایی و هزینه های ناشی از آن کاهش یافته و عملیات اجرایی با دور ریز بسیار کم مصالح و صرفه جویی در مصالح، نیروی انسانی و زمان همراه خواهد بود.

 

 

 

نبشی سفید

 

کاهش بار مرده ساختمان:

دیوارهای کناف به طور متوسط 60 تا 90 % نسبت به دیوارهای بنایی سبک تر هستند. به لحاظ اقتصادی سبک سازی، مخارج تامین ایستایی سازه را کاهش می دهد. سبک کردن این اجزا علاوه بر کاهش نیروی زلزله، نیروی قائم بار مرده را نیز کاهش می‌دهد، درنتیجه پی و مقاطع مورد نیاز تیر و ستون بسیار بهینه و اقتصادی می‌گردد.

 

افزایش سطح مفید بنا:

ضخامت حداقل در دیوارهای آجر فشاری و یا بلوک سفالی به طور معمول حدود 15 سانتیمتر می‌باشد؛ در حالی که ضخامت حداقل در دیوار کناف حدود 7/5 سانتیمتر بوده که اختلاف قابل توجهی است. استفاده از دیوارهای کناف به طور متوسط باعث افزایش سطح مفید داخل ساختمان به میزان 10% خواهد شد.

 

 

سقف کاذب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی