آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

انواع سقف کاذب

۳ دی ۱۴۰۲ 23 بازدید بدون دیدگاه
انواع سقف کاذب

انواع سقف کاذب  با توجه به متغیرهای مانند هزینه، شرایط آب و هوایی، کاربردهای معماری و مواد استفاد میشوند .

مورد اول برای دسترسی به سقف اصلی نیاز به تخریب ندارد ولی در مورد دوم امکان‌پذیر نیست مگر با عملیات تخریب؛ در ادامه به انواع سقف کاذب که در این دو سری گنجانده شده است، پرداخته می‌شود.

سقف کاذب رابیتس و اندود

در سال‌های اخیر از انواع سقف کاذب رابیتس به میزان زیادی استفاده شده است. همان‌طور که گفته شد، رابیتس، ورق مشبکی بوده که به شبکه فرعی از طریق سیم‌های آرماتور وصل شده است. رابیتس‌ در دو شکل رابیتس مسطح (مورد استفاده در دهانه‌های کوچک) و رابیتس برجسته (مورد استفاده در دهانه‌های بزرگ) موجود است.

سقف کاذب آکوستیک

هر جا صحبت از فضای پر سروصدا باشد، بهترین پیشنهاد بدون شک سقف کاذب آکوستیک است. سقف کاذب آکوستیک برای ایجاد نوعی ایزولاسیون صوتی استفاده می‌شود. آن را می‌توان از مواد اولیه‌ای مانند ورقه‌های مقوایی، پلاک‌های گچی و پارچه‌ها ایجاد نمود. استفاده از این سقف‌ها در مکان‌های عمومی مانند سینما، سالن‌های سخنرانی که نیاز به عایق صدا دارند، مناسب است. البته در مکان‌هایی که پژواک صدا خیلی مهم است، مانند استودیو ضبط صدا، علاوه بر ورقه‌های آکوستیک از ورقه آلومینیوم یا پشم شیشه استفاده می‌شود.

 

پروفیل کناف

 

سقف کاذب آلومینیوم

در این سقف‌ها از آلومینیوم به شکل تایل استفاده می‌شود، ابعاد آن ۶۰*۶۰ بوده و ممکن است به شکل مستطیل نیز باشد. بیش‌ترین کاربرد سقف کاذب آلومینیوم در مکان‌هایی است که نیاز به دسترسی به سقف دارند؛ از جمله مکان‌هایی که از این نوع از سقف‌ها استفاده می‌شود، می‌توان به آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، سالن فرودگاه‌ها و سایر اماکن عمومی اشاره کرد.

 

سپری کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی