آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

اشتباهات کارفرمایان در کار با کناف

۴ دی ۱۴۰۲ 172 بازدید بدون دیدگاه
اشتباهات کارفرمایان در کار با کناف

توجه داشتن به کاهش هزینه در بین کارفرمایان :

   اشتباهات کارفرمایان در کار با کناف ،     این اشتباه صرفا منحصر به کار کارفرمایان با کناف نمی‌باشد.اما معمولا شاهدیم برخی در گرفتن قیمت از پیمانکاران این سوال مطرح می‌شود سقف کاذب متری چند؟! 

 

سقف کاذب

 

در نهایت بین دو یا سه پیمانکاری که پایین ترین قیمت را ارایه کرده‌اند یکی را انتخاب می‌کنند و پس از انجام کار از سیستم کناف گلایه می‌کنند در حالی که شاید کسانی که به هر قیمتی کار سقف کاذب انجام دهند ممکن است یا جنس متفرقه (غیر کناف) به کار ببرند یا از فاصله زیر سازی بزنند و سازه کمتری در سقف کاذب به کار ببرند.

 

عدم آگاهی کارفرمایان از نحوه صحیح اجرای دیوار و سقف کاذب کناف :

 

عدم وجود قرارداد جامع و آینده‌ نگرانه :

در صورتیکه قرارداد کارفرمایان آینده نگرانه نباشد یا در آن آیتم‌های محول شده به پیمانکار کناف دیده نشده باشد قطعا کار با دلخوری یا مشکل مواجه خواهد شد. نقشه کار باید پیوست قرارداد باشد

 

نبشی سفید

 

. در قرارداد نوع پانل، تاکید بر استفاده از صرفا محصولات کناف ، بتونه کاری یا عدم آن ، نحوه محاسبه کار انجام شده ، نحوه پرداخت ،محل دقیق هالوژن ها ، انجام یا عدم انجام ماستیک ، حمل و نقل مصالح تا پای کار یا عدم آن قید شود.

 

ندیدن نمونه‌کار پیمانکار کناف :

اشتباهات کارفرمایان در کار با کناف

 

 

پروفیل کناف

 

سقف کناف:

سرعت و سهولت در نصب ، سهولت دسترسی به تاسیسات ، تعمیرات آسان سقف کاذب ، مقاومت در برابر زلزله ، مقاومت در برابر حریق ، صرفه جویی در نیروی انسانی تاثیر آب‌وهوا بر سیستم سقف کاذب کناف با توجه به هر وضعیت آب و هوایی محصولات مناسب با آن را ارایه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی