آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

تایل گچی کناف

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ 7 بازدید بدون دیدگاه
تایل گچی کناف

تایل گچی کناف چیست؟
تایل گچی کناف ساده از جنس گچ است و بر سطح آن یک لایه PVC قرار گرفته است؛ این لایه به رنگ سفید است و خاصیت آنتی استاتیکی دارد؛ این ویژگی باعث می‌شود که از ایجاد بار الکتریکی در اجسام جلوگیری شود و جذب گرد و غبار کاهش پیدا کند. همانطور که گفته شد روکشی که تایل گچی کناف ساده را پوشانده است خاصیت استاتیکی دارد و ضد گرد و غبار است؛ اما در صورتی که آلودگی بر سطح آن به وجود آید، به راحتی می‌توان با یک دستمال مرطوب سطح آن را تمیز کرد. تایل‌های گچی کناف در رنگ‌های متنوعی ساخته شده‌اند؛ تایل گچی کناف که به رنگ سفید اکریلیک است معمولا دارای خاصیت ضدباکتری‌ست؛ این ویژگی باعث می‌شود میکرو ارگانیسم‌هایی که بر سطح تایل رشد می‌کنند متوقف شود. قیمت این مدل تایل گچی کناف نسبت به سایر سقف‌های کاذب بسیار مناسب است؛ در صورتی که قصد دارید قابلیت جذب صوت تایل گچی کناف را افزایش دهید کافی است در قسمت پشتی این تایل یک لایه پشم سنگ قرار دهید.

کاربردهای تایل گچی کناف:

  • سقف‌های کاذب: این تایل‌ها به طور گسترده در سقف‌های کاذب استفاده می‌شوند و امکان دسترسی به تأسیسات پشت سقف را فراهم می‌کنند.
  • دیوارهای پارتیشن: تایل‌های گچی کناف در ساخت دیوارهای جداکننده (پارتیشن‌ها) در فضاهای مسکونی و تجاری کاربرد دارند.
  • فضاهای اداری و تجاری: به دلیل قابلیت‌های فنی و زیبایی‌شناختی، این تایل‌ها در فضاهای اداری و تجاری پرکاربرد هستند.

 

سپری کلیک
تایل گچی کناف ساده چه مزایایی دارد؟
تایل‌های گچی کناف دارای ویژگی‌ها و کاربردهای بسیاری است و توجه طراحان و دیزاینرهای بسیاری را به خود معطوف کرده است. از تایل گچی کناف در فضاهایی که نیاز به عایق صدا و حرارت وجود دارد استفاده می‌شود؛ در ادامه مزایا و ویژگی‌های انواع تایل گچی کناف را فهرست می‌کنیم:

عایق صوتی و حرارتی است.
به راحتی و آسانی می‌توان به تاسیسات پشت تایل دسترسی داشت.
نصب تایل گچی کناف به دلیل ابعاد 60*60 آن آسان است.
به دلیل وزن سبکش امکان جابه‌جایی آن راحت است.
دارای قابلیت ضد باکتری است.
به دلیل لایه پی‌وی‌سی ضد گرد و غبار است.
به راحتی قابل شستشو است.

مطالب بیشتر: سقف سپری کاذب

سقف کاذب

چه مکان‌هایی مناسب استفاده از تایل گچی کناف است؟
از تایل‌های گچی بیشتر در مکان‌هایی استفاده می‌شود که نیاز به پوشانندگی در آن بچه چشم می‌خورد؛ اما تایل گچی کناف ساده به دلیل ویژگی منحصر به فردی که دارد بهتر است در محیط‌هایی که نیاز به عایق صدا وجود دارد استفاده شود؛ همچنین این نوع تایل سقفی به خاطر زیبایی که به محیط می‌بخشد برای پوشانندگی مکان‌هایی که آسیب‌دیده و خراب شده است بسیار مناسب است. در ادامه مکان‌هایی که برای استفاده از تایل گچی کناف مناسب است را عنوان می‌کنیم:

اداره‌ها؛ مغازه‌ها و مکان‌های تجاری
سرویس‌های بهداشتی
ساختمان‌های مسکونی
سالن‌های مطالعه و کنفرانس
سینما و تئاتر
استودیوها
آشپزخانه‌ها، کارخانه‌ها و…
پارکینگ‌ها

نتیجه‌گیری:

تایل‌های گچی کناف با داشتن ویژگی‌های مناسب، از جمله نصب آسان، عایق‌بندی و مقاومت در برابر آتش و رطوبت، یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در پروژه‌های ساختمانی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی