آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

فروش سقف کاذب

فروش سقف کاذب

سقف های کاذب، جایگزین بسیار مناسبی برای سقف های غیر استاندارد ساخته شده با رابیتس و گچ می باشند. این ساختار که به عنوان سقف ثانویه در ساختمان ها پیاده سازی می شود، می تواند زیبایی محیط را دو چندان کند. فروش سقف کاذب

 

معرفی 9 تا از پرکاربردترین انواع سقف‌های کاذب رایج در بازار

 

رایج ترین انواع سقف های کاذبی که در بازار وجود دارن، معمولا یکی از 9 گروه زیر هستن:

۱. سقف کاذب کناف

۲. سقف کاذب رابیتس

۳. سقف کاذب گریلیوم

۴. سقف کاذب چوبی

۵. سقف کاذب آکوستیک یا جاذب صوت

۶. سقف کاذب آلومینیومی (از نوع دامپا)

۷. سقف کاذب پی وی سی

۸. سقف کاذب آی گلس

۹. سقف کاذب ترکیبی

مزایای سقف کاذب برج صبا

زیباسازی محیط: استفاده از این ساختار در محیط هایی که سقف اصلی، ظاهری خسته کننده و ساده یا قدیمی و فرسوده داشته باشد، بسیار مناسب است. با اجرای سقف کاذب، علاوه بر ایجاد نورپردازی مخفی، می توان انواع تاسیسات را که در زیر سقف اصلی قرار دارد، پنهان کرد. فروش سقف کاذب در تهران

انعطاف پذیری بالا: این ساختار از نظر معماری بسیار منعطف بوده و در ساخت سقف های معلق تزیینی (دکوراتیو) کاربرد دارد. سقف های کاذب قابلیت اجرای انواع قوس، شکست ها و طرح های تزئینی مانند قوس و آرک را دارا می باشند.

سرعت اجرایی بالا: اجرای سریع و آسان زیرسازی و پنل گذاری، باعث بالا رفتن سرعت اجرای سقف کاذب می شود.

حمل و نقل مقرون به صرفه: محصولات و مصالح ساختارهای درای وال، بسیار سبک و کم حجم می باشند؛ بنابراین این امر موجب کاهش هزینه های حمل و نقل می شود.

دستیابی به مشخصات فنی مورد نیاز طراح: به طور کلی با توجه به خصوصیات عملکردی متنوع همچون صوتی و حرارتی و غیره، این امکان را به طراحان می دهند تا بتوانند اصولی ترین و بهترین سیستم ها را در طرح های خود پیاده سازی کنند.

مقاومت در برابر زلزله: به دلیل سبکی و بهره گیری از اتصالات استاندارد و محکم، این ساختارها مقاومت بسیار مناسبی در برابر زلزله دارند.

قابلیت ترمیم، تعویض و تعمیر: اجزای مختلف این ساختار (مانند صفحات و پنل‌ها) را می توان به راحتی تعویض و تعمیر نمود.

دقت بالا در اجرا: به دلیل روش اجرایی آسان و استاندارد، خطاهای اجرایی و هزینه های ناشی از آن کاهش یافته و عملیات اجرایی با صرفه جویی در مصالح، نیروی انسانی و زمان همراه است.

فروش سقف کاذب ارزان

فروش سقف کاذب

تماس تلفنی