آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

سقف کاذب ناهارخوری

۲۹ تیر ۱۴۰۳ 60 بازدید بدون دیدگاه
سقف کاذب ناهارخوری

اجرای سقف کاذب ناهارخوری

سقف کاذب به عنوان یک سازه زیبا و جذاب که زیر سقف اصلی نصب می‌شود، جلوه و زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی منزل می‌دهد. بخصوص فضای ناهارخوری، که یکی از مهمترین فضاهای خانه برای گردهمایی خانواده است، نیاز به طراحی و دکوراسیون خاص دارد. سقف کاذب ناهارخوری می‌تواند با انتخاب مناسب و طراحی دقیق، این فضا را زیبا و شگفت انگیز تر کند. در این متن قصد داریم انواع سقف کاذب مناسب برای ناهارخوری را بررسی کنیم تا شما بتوانید بهترین گزینه را برای دکوراسیون این بخش از خانه خود انتخاب کنید.

انواع متریال سقف کاذب ناهار خوری

متریال های متعددی برای استفاده در سقف کاذب ناهارخوری وجود دارند، محبوب ترین متریال هایی که مود استقبال افراد زیادی قرار گرفته است، شامل سقف کشسان، سقف کناف و سقف pvc می باشد. در هنگام نصب این متریال ها با نورپردازی می توان جلوه چشمگیری را به ان داد. در ادامه به بررسی  این متریال ها می پردازیم.

  • سقف کاذب کناف: سقف کناف یکی از بهترین سقف های کناف برای به کارگیری در سقف کاذب ناهارخوری می باشد. با استفاده از این متریال می توان طیف وسیعی از طرح ها را پیاده سازی کرد. شما می توانید طبق سلیقه خود و برحسب سبک فضا، طرح مورد نظر خود ایجاد کنید. این نوع سقف نگهداری اسان تری دارد و قابل شستشو می باشد. همچنین وزن کمتر و طول عمر بالایی دارد.
  • سقف کاذب pvc : سقف کاذب پی وی سی یک گزینه مقرون به صرفه و مقاوم برای سقف کاذب ناهارخوری می باشد. سقف پی وی سی در طرح های مختلفی موجود است و تمیز کردنان نیز اسان است.
  • سقف های کشسان: سقف های کشسان یکی از مدرن ترین سقف های کاذب است و با قابلیت چاپ طرح دلخواه گزینه ایده الی برای سقف کاذب ناهارخوری می باشد. چرا که جلوه ای چشم نواز با نورپردازی مناسب را ایجاد می کند. سقف کشسان پی وی سی طول عمر بالایی دارد و به راحتی تمیز می شود.

سقف کاذب

نکات مهم در انتخاب سقف کاذب ناهار خوری

همانطور که گفتیم سقف کاذب ناهارخوری یکی از ایده های جدیدی است که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و زیبایی فضا را در دورهمی های خانوادگی و دوستانه به شما هدیه می دهد. برای داشتن بهترین سقف کاذب برای بخش ناهارخوری، باید برخی نکات را بدانید. برای طراحی یک سقف کاذب ایده ال باید به فضای موجود، دیوارهای اطراف، رنگ بندی، متریال مورد نظر دقت کنید. شما با در نظر گرفتن این موارد می توانید طرح ها و رنگ های متنوعی را بر اساس سلیقه و سبک منزلتان انتخاب کنید.

قیمت سقف کاذب ناهار خوری

قیمت سقف کاذب ناهارخوری به عوامل متعددی نظیر میزان مصالح مصرفی، نوع متریال، متراژ فضا و اجرت کار بستگی دارد. به همین علت نمی توان قیمت دقیقی را برای ان در نظر گرفت. اغلب ۷۰ درصد هزینه صرف تهیه مصالح می شود و ۳۰ درصد ان مربوط به اجرت کار می باشد. دقت داشته باشید که نصب و اجرای سقف کاذب را به متخصصین بسپارید. چرا که افراد بی تجربه شاید هزینه کمتری را  دریافت کنند، اما شما نتیجه مطلوبی را دریافت نخواهید کرد.

سپری کلیک

سخن پایانی

انتخاب سقف کاذب مناسب برای ناهارخوری می‌تواند زیبایی و جلوه بی‌نظیری به این فضا ببخشد و حس و حال دلنشینی را در دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه ایجاد کند. با در نظر گرفتن نکاتی که در این مقاله ذکر شد، می‌توانید سقف کاذبی را انتخاب کنید که با سلیقه و سبک منزلتان هماهنگ باشد و فضایی زیبا و منحصر به فرد را خلق کند. به یاد داشته باشید که قیمت نهایی سقف کاذب به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای دریافت قیمت دقیق باید با متخصصان این حوزه مشورت کنید. همچنین برای اطمینان از کیفیت کار، نصب و اجرای سقف کاذب را به افراد مجرب و متخصص بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی