آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

سقف کاذب شیشه ای

۱۲ تیر ۱۴۰۳ 117 بازدید بدون دیدگاه
سقف کاذب شیشه ای
سقف کاذب شیشه ای یبک نوع سقف تزئینی است که از شیشه‌های تزئینی برای اجرای آن استفاده می‌شود. این نوع سقف عموماً به صورت شبکه‌ای طراحی می‌شود و می‌تواند در اشکال مختلفی مانند دایره‌ای، مربعی، مستطیلی، نواری و غیره اجرا شود. با توجه به سبک و دکوراسیون فضا، می‌توان طرح و رنگ‌های مختلف برای سقف کاذب شیشه‌ای انتخاب کرد و آن را با فضای مورد نظر هماهنگ کرد.

قیمت سقف کاذب شیشه ای

از عوامل موثر بر قیمت سقف کاذب شیشه ای ، می توان به متراژ کار اشاره نمود. با افزایش متراژ کار، هزینه اجرا نیز افزایش می یابد. اجرت و مهارت نصاب نیز بر روی قیمت تمام شده موثر است. با افزایش مهارت نصاب، اجرت وی و در نتیجه قیمت سقف کاذب شیشه ای افزایش می یابد. سپری سقف کاذب

 

نوع پنل های شیشه ای مورد استفاده در اجرا ، بر روی قیمت سقف کاذب شیشه ای موثر است. برای اجرای این سقف از دو نوع شیشه سقف کاذب ، شیشه معمولی و نشکن استفاده می گردد. بر این اساس، قیمت تمام شده اجرای سقف نیز متفاوت خواهد بود. علاوه بر این، طرح، ابعاد و اندازه تایل شیشه ای سقف کاذب نیز از جمله عوامل موثر بر روی هزینه های اجرا محسوب می گردند. به طور کلی، همان طور که پیشتر نیز ذکر گردید، هزینه اجرا و نصب سقف شیشه ای کاذب ، نسبت به اغلب سقف های کاذب دیگر، بیشتر می باشد.

 

کاربرد این سقف کاذب

عمده کاربرد سقف کاذب شیشه ای در آشپزخانه، پاسیو و لابی می باشد. از آنجایی که در فضای آشپزخانه به دلیل پخت و پز، امکان کثیف شدن سقف وجود دارد، بنابراین برای اجرا در آشپزخانه ، گزینه مناسبی محسوب می شود. زیرا شیشه سقف کاذب قابل شستشو بوده و به راحتی تمیز می شود.

 

اجرای سقف کاذب شیشه ای پاسیو و لابی نیز جلوه بی نظیری به آن می بخشد. استفاده از شیشه های رنگی و تزئینی در این فضا، به هنگام تابش نور خورشید، نمای بسیار زیبایی ایجاد می کند. اسکلت سقف کاذب شیشه ای پاسیو از جنس آلومینیوم بوده و در اجرای آن از شیشه سقف کاذب سکوریت استفاده می شود. علاوه بر موارد ذکر شده، می توان از سقف کاذب شیشه ای برای استخرهای سرپوشیده و تالارها و سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی استفاده کرد. نبشی سفید

 

مزایای سقف شیشه ای کاذب

سقف کاذب شیشه ای قابلیت عبور نور داشته و این امر به ویژه برای فضاهای کم نور بسیار حائز اهمیت می باشد. در واقع در چنین فضاهایی، با انجام نورپردازی های مناسب از پشت سقف، می توان نور مناسب فضا را تامین نمود. مزیت دیگر اجرای سقف های کاذب شیشه ای ، قابل شستشو بودن آن می باشد. علاوه بر این قابلیت اجرا در طرح و رنگ های مختلف را دارد که این ویژگی سقف شیشه ای کاذب ، جلوه بصری زیبایی به فضا می بخشد.

 

سقف کاذب شیشه ای در ترکیب با سایر مصالح همچون گچ و چوب قابلیت اجرا داشته و زیبایی منحصر به فردی ایجاد می کند. همچنین امکان ساخت و تولید شیشه سقف کاذب ، در ابعاد مختلف وجود دارد.

 

معایب سقف های کاذب شیشه ای

از مهم ترین معایب سقف کاذب شیشه ای ، وزن بالای آن می باشد. همچنین به هنگام وقوع حوادثی همچون زلزله احتمال شکستگی تایل شیشه ای سقف کاذب وجود داشته و ممکن است منجر به بروز حوادث ناگواری گردد. از دیگر معایب سقف های کاذب شیشه ای ، می توان به هزینه بالای نصب آن اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی