آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

انواع تایل سقفی

۲۹ تیر ۱۴۰۳ 84 بازدید بدون دیدگاه
انواع تایل سقفی

تایل سقفی

در دنیای مد امروز، زیبایی و خاص بودن دکوراسیون هر منزل از جمله دغدغه‌های خانم‌ها و مهندسین معماری می‌باشد که در طراحی ساختمان‌ها فعالیت دارند.

در دنیای دکوراسیون، هر روز متریال‌های گوناگونی برای ساخت و ساز ارائه می‌شود و به نوعی کار را برای همه آسان کرده است. از میان این همه متریال مختلف، تایل‌های سقفی وجود دارند که به نوعی سقف کاذب به شمار می‌آیند و از پرکاربردترین متریال‌های روز دنیای دکوراسیون می‌باشند. استفاده از تایل سقفی معمولا در بخش‌هایی که لوله‌های تاسیسات از زیر سقف عبور کرده باشد، بیشتر استفاده می‌شود تا آن نمای نامطلوب را به خوبی پوشش دهد.

سپری کلیک

بنابراین می توانیم عنوان کنیم که سقف های تایلی یک گزینه مناسب برای پوشاندن لوله های تاسیساتی می باشند. تایل های سقفی به علت نصب آسان و سریعی که دارند به راحتی در مکان های مختلف قابل نصب می باشند. این سقف های کاذب به نوعی در هزینه های شما می توانند صرفه جویی کنند و آن هم به خاطر قیمت های مقرون به صرفه ای است که دارا می باشند. در ادامه میخواهیم انواع تایل سقفی را به شما همراهان برج صبا معرفی کنیم.

انواع تایل سقفی

  • تایل سقفی ساده و تایل pvc
  • تایل آلومینیومی و آرمسترانگ سقف کاذب
  • تایل سقفی گچی
  • تایل آکوستیک و سقف کاذب upvc

تایل سقفی ساده و تایل pvc

اگر بخواهیم تایل های سقفی را دسته بندی کنیم در دو بخش ساده و طرح دار قرار خواهند گرفت. اما از پرکاربردترین انواع تایل سقفی میتوان به سقف کاذب ساده اشاره کرد که این نوع خود به دو بخش رنگ شده و روکش دار در بازار موجود می باشد. نوع روکش دار تایل سقفی ساده  از روکش های آلومینیومی و pvc تشکیل شده است که به راحتی قابل تمیز شدن می باشد و می توان از این مدل برای نصب در مناطق مختلف استفاده کرد.

نبشی سفید

تایل سقفی ساده از پلاستیکی به نام پلی وینیل کلراید ساخته شده است که از ویزگی های آن می توانیم به پیشگیری از اتلاف انرژی اشارهای داشته باشیم و گزینه مناسبی برای عایق کردن فضای مورد نظر در برابر صدا و حرارت می باشد
همانطور که گفتیم مهمترین ویژگی آن نظافت راحت سقف می‌باشد این نوع سقف کاذب کناف در برابر خوردگی حشرات مقاوم می باشد و از این نوع سازه ها بلافاصله بعد از سفت کاری میتوان استفاده نمود.

تایل آلومینیومی و آرمسترانگ سقف کاذب

از دیگر انواع تایل سقفی که بدون سوراخ بوده و از آلمینیوم برای پوشش آن ها استفاده شده است تایل آلمینیومی سقف کاذب می باشد که بهترین گزینه برای مکان هایی می باشد که تاسیسات ساختمانی از آنها عبور کرده است زیرا با وجود اینکه این تاسیسات معمولا لوله های آب را هم شامل می شود روکش آلومینیومی مانع از تخریب سقف شده و ماندگاری سقف کاذب را افزایش خواهد داد.

این دسته از تایل های سقفی انواع گوناگونی دارند که افراد می توانند با در نظر گرفتن سلیقه ای که دارند هر نوع که می خواهند را انتخاب کنند.

از انواع تایل های سقفی آلومینیومی می توانیم به تایل آلومینیومی تمام پانچ، وسط پانچ، سقف آلومینیومی سفارشی و ساده اشاره داشته باشیم.

تایل سقفی گچی

نوع دیگر از تایل های سقفی گچی بودن آن می باشد که برای استفاده از سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از تایل های سقفی دارای طراحی های زیبا می باشند و می توانند فضای کاملا یکنواختی را ایجاد نمایند

سقف های کاذب گچی نیز دارای انواع مختلفی همچون حصیری، تایل های ساده، تایل سوراخ منظم، سوراخ نامنظم، سقف کاذب ۵ مربعی، سقف های تخم مرغی می باشند که بیشتر آن ها از روکش های پی وی سی تشکیل شده اند.

تایل آکوستیک و سقف کاذب upvc

آخرین نوع از انواع تایل سقفی که به نوعی پرکاربردترین سقف کاذب می باشد تایل آکوستیک و سقف کاذب upvc می باشد که دارای عایق صوتی مناسبی می باشد و از این مدل بیشتر برای طراحی و دکوراسیون سالن های آنفی تئاتر و سالن های همایش و کنفرانس استفاده می شود.

این نوع از تایل های سقفی به صورت رنگ شده و یا روکش های pvc می باشند که انتخاب آنها بر عهده خود مشتریان می باشد این مدل از سقف های کاذب نسبت به دیگر مدل ها از قیمت های بالاتری برخوردار می باشند زیرا از مشتقات اصلی نفت تشکیل شده اند.

از ویزگی های سقف کاذب upvc  مقاومت آن در برابر خراشیدگی و پوسیدگی می باشد. از طرفی به دلیل اینکه این سازه ها دارای قابلیت عبور نور است می‌توان به کمک آن نورپردازی ویژه ای انجام داد و فضا را بسیار زیبا نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی