آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

چرا معماران و طراحان داخلی سقف کشسان را می پسندند؟

۳ دی ۱۴۰۲ 36 بازدید بدون دیدگاه
چرا معماران و طراحان داخلی سقف کشسان را می پسندند؟

در این مقاله به چرا معماران و طراحان داخلی سقف کشسان را می پسندند ؟ میپردازیم

دیوار های برجسته و متفاوت:

مفهوم داشتن یک دیوار با ظاهری متفاوت نسبت به کل اتاق به منظور ایجاد یک نقطه ی کانونی، متد اخیر در طراحی داخلی است. تبدیل یک دیوار ساده با افزودن یک طرح چاپی روی آن، چه صحنه یک طبیعت بکر، خواه یک طراحی پیچیده، تجربه ی لمس یک فضای هنری را به هر محیط کسب و کار و خانه و … اضافه می کند.

 

سپری کلیک

 نورپردازی به عنوان عنصر اصلی هر محیط:

تمام سیستم های نورپردازی با سقف کشسان سازگار هستند، از جمله چراغ هایی که نور محیطی وسیع یا چراغ های LED که پشت غشای سقف کششی پنهان می شوند، نور لایت و یکدستی را خلق می کنند.

 خطوط سایه:

برای طراحی های مینی مالیستی و ساده، تکمیل کردن طرح به وسیله یک خط سایه، با سقف کشسان به سادگی امکان پذیر است. سقف کشسان شما را قادر می سازد تا چیزی را خلق کنید که همزمان با پوشاندن و پنهان کردن عناصر سازه ای مزاحم، به راحتی با فضا و زیبایی شناسی آن همگام شود.

 

نبشی سفید

 

 فرم های ساده و خطوط زیبا:

سقف کشسان از معدود متریال های موجود در بازار است که می توان یک ساختار زیبای منحنی شکل که همیشه شکل خود را حفظ کند با آن ساخت، به گونه ای که هیچ نقص و تغییری در طول زمان در آن ایجاد نشود.

 طرح های تلفیقی:

  چرا معماران و طراحان داخلی سقف کشسان را می پسندند؟

سقف کشسان در طراحی بالقوه به شما آزادی عمل می دهد.  سقف کششی این قابلیت را دارد که سقفی ساده و با فام سرد و یا رنگارنگ و با فام گرم و امکانات و افکت های نورپردازی مختلف با آن اجرا شود.

 طراحی مینیمالیستی

استفاده از سقف کشسان برای فضاهای داخلی مینیمالیستی اکیدا توصیه می شود.
سقف  کاذب کشسان براق فضاهای کوچک را بزرگتر جلوه می دهد، در حالی که سقف های مات پارچه ای می توانند برای هر هدف دیگری روی دیوار یا سقف اجرا شوند. برای یک اتاق بزرگ ما یک راه حل بی نقص ارائه می دهیم، پارچه های دسکور آکوستیک با قابلیت چاپ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی