آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

نکات فنی اجرای دیوارهای پوششی

۴ دی ۱۴۰۲ 158 بازدید بدون دیدگاه
نکات فنی اجرای دیوارهای پوششی

نکات فنی:

    نکات فنی اجرای دیوارهای پوششی،    پیش از نصب صفحات خطوط راهنمای محل استقرار لایه‌ باید در کف و سقف ترسیم شوند. همچنین محل اجرای چانه‌های پرلفیکس یا خطوط راهنما جهت اجرای لایه فوگن فولر نیز باید ترسیم شوند.

 

سقف کاذب

 

 

برای ایجاد استحکام در لبه‌های پیرامونی دیوار، بازشوها نظیر در و پنجره و منفذهای تاسیساتی نظیر کلید و پریز و خروجی‌های آب و فاضلاب باید یک نوار پیوسته از خمیر پرلفیکس یا فوگن فولر در روش لایه نازک اجرا شود. عدم رعایت جزییات اخیر علاوه بر تضعیف لبه‌های آزاد پانل موجب حرکت جریان هوا در فضای بین صفحه و دیوار و در نتیجه کاهش عملکرد صوتی و حرارتی ساختار می‌شود. همچنین در منا‌طق مرطوب‌، عبور و نفوذ هوا در فضای پشت لایه پوششی موجب تجمع رطوبت و در نتیجه ایجاد نقصان در عملکرد ساختار می‌شود.

 

سپری کلیک

 

 

در صورت استفاده از صفحات مرکب ابتدا باید در حاشیه و وسط پانل یک لایه نازک پرلفیکس بر روی لایه پشم معدنی اجرا شود. برای این منظور خمیر پرلفیکس باید با فشار اجرا شده تا در الیاف پشم معدنی نفوذ کند. این عملیات برای ایجاد استحکام در لایه پشم معدنی صورت می‌گیرد.

 

برای نصب صفحات می‌توان با استفاده از جک، پانل ها را بر روی دیوار زمینه مستقر نمود و سپس با قرار دادن قطعات دور ریز پانل به عنوان لقمه بین صفحات و کف جک را آزاد نمود.  نکات فنی اجرای دیوارهای پوششی

 

 

نبشی سفید

 

پس از استقرار صفحات با استفاده از شمشه و چکش لاستیکی پانل‌ها بر روی دیوار زمینه فشرده و در جای خود محکم و تنظیم می‌شوند. صفحات باید در کنار یکدیگر به صورت شاقول هم باد و مطابق راهنما در یک راستا قرار گیرند. صفحات با استفاده از جک و قطعات دور ریز پانل در جای خود تثبیت شده تا چسب پرلفیکس گیرش نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی