آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

مزایای پانل گاردکس

۴ دی ۱۴۰۲ 166 بازدید بدون دیدگاه
ویژگی‌های پانل گاردکس

مقاوم در برابر کپک زدگی

مزایای پانل گاردکس :   طراحی و ویژگی خاص لایه فیلیس فایبرگلاس و هسته گچی این پانل نه تنها در برابر رطوبت بلکه در برابر هرگونه کپک زدگی نیز مقاوم می باشد (به دلیل خواص آنتی باکتریال پانل)

 

 

سپری سقف کاذب

 

مقاوم در برابر آتش

بر اساس استاندارد 1- TS EN 13501 ، هسته گچی و لایه فیلیس این پانل ها در برابر حریق مقاوم می باشد که در کل باعث می شود پانل گاردکس در رده مقاومتی A1 (مواد ساختمانی نسوز ) قرار گیرد.

 

قابلیت تنفس

پانل گاردکس به دلیل نفوذپذیری بخار آب دارای خاصیت تنفس می باشد. بدین معنی که رطوبت را از سمت فضای داخل به سمت فضای بیرون عبور می‌دهد. این ویژگی موجب بالا رفتن عمر مصالح و فراهم ساختن فضای مناسب تری برای زندگی می باشد.

 

نبشی سفید

 

مقاوم در برابر رطوبت

ضریب جذب آب پانل گاردکس کمتر از 3% است. این امر باعث بسته شدن راه عبور آب به پانل بدون جلوگیری از امکان تنفس و عبور بخار آب از آن می شود.

مقاوم در برابر ترک، باد کردن و تغییر ابعاد در برابر سرد و گرم شدن

پانل گاردکس در برابر تغییرات دمایی دچار ترک و تغییر ابعاد نمی شود. به طور مثال هنگامی که رطوبت هوا به میزان 1% تغییر کند، ابعاد پانل حداکثر 005 / 0 میلی متر در هر متر طول و یا در صورت یکه دمای هوا به میزان 1 درجه کلوین تغییر کند، تغییرات ابعادی پانل 013 / 0 میلی متر در متر طول خواهد بود.

 

بستری مناسب برای اجرای سیستم ETICS بر روی آن

سیستم نمای مرکب و عایق حرارتی خارجی ساختمان به راحتی با چسب مخصوص و یا اتصالات مکانیکی بر روی پانل گاردکس قابل اجرا می باشد. ساختار مخصوص لایه فیلیس که بر روی پانل قرار دارد، بستری مناسب جهت اجرای چسب برای انواع عایق ها ( پلی استایرن و یا الیاف معدنی) فراهم می آورد.

 

 

سپری کلیک

 

موثر در عایق بندی صوتی ساختمان

ساختار دیوار با پانل گاردکس کلیه ضوابط مربوط به عایق بندی صوتی ساختمان را تامین می نماید.

 

دوست دار محیط زیست

مواد تشکیل دهنده پانل گاردکس قابل بازیافت می‌باشد، همچنین این پانل مطابق با گواهینامه * LEED ساختمانی تولید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی