آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

مزایای سقف کاذب

۳ دی ۱۴۰۲ 32 بازدید بدون دیدگاه
مزایای سقف کاذب

استفاده سقف‌های کاذب امروزه بسیار رایج شده و معماران در طراحی‌های خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. این سقف‌ها توجه زیادی در معماری را به خود جلب کرده‌اند، طوری که طراحان به منظور ایجاد فضایی زیبا و مطلوب در داخل خانه‌ها و اماکن عمومی از آن‌ها استفاده می‌کنند که اط مزایای سقف کاذب است.

در این قسمت به برخی از مزایای استفاده از سقف‌های کاذب اشاره خواهیم نمود:

 

سپری کلیک

 

کاهش انتقال حرارت به بیرون یا از درون ساختمان

حداقل رسانی انتقال انرژی صوتی و ایزولاسیون ساختمان نسبت به صدا

ایجاد فضایی زیبا و مدرن در طرح داخلی خانه

دسترسی آسان به تاسیسات زیر سقف

طول عمر و اجرای آسان بالا

 

 

نبشی سفید

نتیجه‌گیری

سقف‌های کاذب در انواع مختلفی مانند رابیتس، آکوستیک، پی وی سی، آلومینیوم، پیش‌ساخته گچ، ترکیبی و گریلیوم موجود هستند که هریک از آن‌ها ساختار و مزایای خاص خود را دارند. استفاده از سقف‌های کاذب در مقایسه با سقف‌های معمولی از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و همچنین زیبایی دل‌نشینی به اماکن می‌بخشند. بنابراین می‌توان گفت تا حد امکان بهتر است از سقف‌های کاذب برای بهبود معماری داخلی ساختمان‌ها استفاده شود که از مزایای سقف کاذب است.

 

سقف کاذب به عنوان یک سازه صنعت ساختمان و معماری، زیر سقف اصلی نصب می‌شود و انواع مختلفی مانند سقف کاذب رابیتس، آکوستیک، پی وی سی، آلومینیومی و… دارد. انتخاب یکی هرکدام از این محصولات، به کاربردشان از جنبه زیبایی- معماری و مزایای موردنظری همچون میزان جلوگیری از اتلاف انرژی صوتی یا گرمایی، بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی