آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

سپری کلیک چیست؟

۴ دی ۱۴۰۲ 174 بازدید بدون دیدگاه
سپری کلیک چیست؟

سپری کلیک چیست؟

در مورد اینکه، آنچه باید در مورد سپری کلیک بدانید لازم به ذکر است که یکی از بهترین و مهم ترین موارد ساز های سقف کاذب کلیک سپری می باشد که به شکل T می باشد. این محصول در طول های مختلف اما استاندارد تولید و به بازار عرضه می شود. این طول ابعاد ها در ۳۶۰۰، ۱۲۰۰ و ۶۰۰ میلیمتری می باشد. با استفاده از سپری کلیک دیگر عملیات زیر سازی با سرعت بیشتری انجام می شود. هم چنین برای اطلاعات بیشتر شما در زیر به طور ویژه ای سازه ها را نام برده ایم.

 

سپری سقف کاذب

 

سازه کلیک سپری طول

 

در مورد اینکه، آنچه باید در مورد سپری کلیک بدانید لازم به ذکر است بگوییم از مهم ترین سازه های اصلی، کلیک سپری T 3600 می باشد. که وجود آن سبب نگه داشتن بار سقف کاذب می باشد. بر روی این سازه یک شری شکاف ها وجود دارد که توسط آنها به سقف آویز می شوند. طول های دیگر جزء سازه های فرعی به حساب می آیند. که به سازه ۳۶۰۰ متصل می شود.  سپری کلیک چیست؟

 

سازه کلیک یا به عبارت دیگر سپری کلیک ۶۰*۶۰ به منظور نصب سقف کاذب ۶۰*۶۰ و تایل ۶۰*۶۰ مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع سقف کاذب امکان دسترسی به تاسیسات سقف را به آسانی فراهم می نماید. سازه کلیک شامل سپری ۳٫۶۰ – سپری ۱۲۰ و سپری ۶۰ سانت و همچنین نبشی ۹۰درجه یا نبشی L24 می باشد.

 

نبشی سفید

 

امروز استفاده از سقف کاذب رواج پیدا کرده و حتی به یک بخش جدا نشدنی از دکوراسیون تبدیل شده است. با استفاده از این دکوراسیون‌های جدید می‌توان از نمایان شدن اتصالات و لوله‌های سقفی جلوگیری کرد. تعدادی از تایل‌ها نه تنها برای سقف بلکه برای دیوار نیز قابل استفاده هستند. در نتیجه با استفاده از تایل‌های دیواری یا دیوار کاذب نیز می‌توان قسمت‌هایی از دیوار را که دارای لوله و اتصالات هستند پوشاند. برای نصب سقف کاذب، به سازه کلیک نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی