آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

سقف کاذب کناف

۳ دی ۱۴۰۲ 171 بازدید بدون دیدگاه
سقف کاذب کناف

موارد استفاده از ساختار کناف

 

سقف کاذب کناف  ،  برای اجرای تایل های 60*60 گچی یا همان کناف ؛ باید از سازه ها (سپری و نبشی ال 24) استفاده کرد. در ابتدای امر باید سازه ها را در محیط مورد نظر بصورت مشبک اجرا و سپس تایل های گچی را بر روی آن جایگذاری کرد.

 

 

سقف کاذب

 

کناف چیست؟

کناف نام اولین و بزرگترین شرکتی است که این صفحات پیش ساخته را اختراع و تولید کرده است. این شرکت در سال 1932 در آلمان توسط برادران کناف تاسیس شد و اکنون به صورت گسترده در تمامی نقاط جهان با بیش از یکصدو پنجاه کارخانه به صورت یک گروه عظیم صنعتی فعالیت می نماید.

شاخه کناف در ایران از سال 1374 وارد چرخه ساخت و ساز خشک کشور شد و تا به امروز به جایگاه محکمی در میان سایر سیستم های خشک دست یافت.

 

نبشی سفید

 

انواع صفحات روکش دار کناف

1- صفحات روکش دار گچی کناف

2- صفحات مسلح سیمانی آکواپانل

3- تایل های 60 × 60 گچی

نصب سقف کاذب کناف

بصورت کلی ، سیستم نصب کناف برای دیوارها ،سازه های فلزی گالوانیزه هستند که صفحات کناف بر روی آن پیچ می شوند. درز های به وجود آمده با بتونه پر شده و سطوح صاف به وجود آمده آماده ی رنگ آمیزی می گردد.در مرحله ی نصب دیوار های کناف ، نیازی به ملات خاک نمی باشد و همین امر موجب کم شدن وزن و سرعت نصب و اجرا می گردد.

محل پیچ شدن ورق های کناف به سازه های گالوانیزه نیز پوشانده شده و یک لایه ماستیک می شوند .همین امر موجب شده تا جذب رنگ کاهش پیدا کند و یک سطح صاف و مناسب ایجاد گردد.

 

سپری کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی