آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

سقف کاذب شیشه ای یا طلقی

۳ دی ۱۴۰۲ 28 بازدید بدون دیدگاه
سقف کاذب شیشه ای یا طلقی

طراحی سقف کاذب شیشه ای در فضاهای کلاسیک:

سقف کاذب شیشه ای یا طلقی ؟ اینکه فضای خانه شما کلاسیک باشه یا مدرن هم، در نوع طراحی سقف کاذب شیشه‌ای انتخابی تأثیرگذار هست. بد نیست بدونین که خانه‌های کلاسیک رو میشه با قرار دادن طلق شیشه‌ای سقف کاذب، با رنگ‌های مختلف، خیلی زیباتر کرد.

طلق شیشه‌ای سقف کاذب با انواع طراحی هایی که روی اون انجام میشه، یک دید مصنوعی اما زیبا رو به محیط می‌بخشه. اغلب رستوران‌ها و فضاهای تفریحی و سرگرمی از این نوع از سقف‌های کاذب شیشه‌ای خیلی استفاده می‌کنن.

طراحی سقف کاذب در فضاهای بزرگ:

ساختمان‌های بزرگ مثل فرودگاه‌ها، از سقف کاذب شیشه‌ای با طراحی متفاوت‌تری نسبت به فضاهای دیگه استفاده می‌کنن. شیشه‌هایی خاص با طراحی‌هایی عجیب.  سقف کاذب شیشه ای یا طلقی؟

 

سپری سقف کاذب

 

طراحی سقف کاذب برای راهروها:

یکی از جاهایی که برای استفاده از سقف‌های کاذب شیشه‌ای خیلی مناسب هست، راه روها هستن. یک سقف شیشه‌ای طولانی می‌تونه فضای دالان‌ها و راه روهارو خیلی جذاب و رویایی کنه.

مطلبی که اینجا به اون پرداختیم، معرفی سقف‌های کاذب شیشه‌ای بود. سقف‌هایی که علاوه بر زیباتر کردن دکوراسیون داخلی و طراحی محیط، نوررسانی رو هم خیلی بیش‌تر و مؤثر‌تر میکنن. در این مقاله گفتیم که از این نوع سقف‌ها در محیط‌های مختلف مثل آشپزخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و دیگر فضاها میشه استفاده کرد

 

نبشی سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی