آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

تفاوت پروفیل فرانسوی با پروفیل نگینی

۳ دی ۱۴۰۲ 30 بازدید بدون دیدگاه
تفاوت پروفیل فرانسوی با پروفیل نگینی

تفاوت پروفیل فرانسوی با پروفیل نگینی ، پروفیل نگینی که به پروفیل مکزیکی هم معروف است، اصلی‌ترین رقیب چهارچوب فرانسوی برای ساخت درب و پنجره در بازارهای جهانی است. اما جالب است بدانید که این دو پروفیل،

 

سقف کاذب

 

تفاوت‌های مهم و اساسی با همدیگر دارند:

اولین تفاوت پروفیل فرانسوی با پروفیل نگینی ، به شکل ظاهری آن‌ها مربوط می‌شود. در چهارچوب مکزیکی، خم این پروفیل قوسی شکل بوده و جهت آن یا به سمت بیرون و یا به سمت داخل است. این در حالی است که در چهارچوب فرانسوی، خم پروفیل صاف بوده و قاشقی شکل نیست.

اختلاف دیگر این دو پروفیل، به وزن آن‌ها مربوط می‌شود. چهارچوب فلزی فرانسوی با طول 1 متر و ضخامت 2 میلی‌متر، وزنی در حدود 24 تا 25 کیلوگرم دارد. این در حالی است که چهارچوب فلزی مکزیکی با متراژ و ضخامت مشابه، از وزنی معادل 28 تا 29 کیلوگرم برخوردار است. با این حساب، می‌توان گفت که نگینی از فرانسوی سنگین‌تر است.

 

سپری کلیک

 

نکات مهم در مورد خرید چهارچوب فرانسوی

در زمان خرید پروفیل فرانسوی حتما باید به نیاز خود توجه کنید و پس از مشورت با کارشناسان متخصص، پروفیل متناسب با ساختمان خود را خریداری نمایید. همچنین توجه کنید که مدل فرانسوی بر اساس وزن به فروش می‌رسد و از آنجایی که این پروفیل نسبت به دیگر انواع چهارچوب وزن بیشتری دارد، می‌توان گفت که قیمت آن نیز در برابر دیگر انواع پروفیل بیشتر است؛ اما دوام و ماندگاری بالای این محصول، خرید آن را مقرون به صرفه می‌نماید.

 

نبشی سفید

استفاده از چهارچوب‌های فلزی برای درب و پنجره ساختمان‌های مسکونی و اداری، چند سالی می‌شود که محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده است. به ویژه زمانی که اهمیت امنیت و دوام در ساخت درب و پنجره بیشتر شد، چهارچوب‌های فلزی جای نمونه‌های چوبی را گرفتند. یکی از بهترین پروفیل‌های موجود برای ساخت درب و پنجره، پروفیل فرانسوی یا چهارچوب فرانسوی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی