آدرس

میدان 9 دی، بسمت راه آهن، خیابان ایروانی، بن بست زربافیان، پلاک 291

تلفن

02155460198 - 02155460199 - 02155461419

اجرای سازه کلیک

۴ دی ۱۴۰۲ 245 بازدید بدون دیدگاه
اجرای سازه کلیک

اجرای سازه

 

برای نصب سازه کلیک نیاز به نبشی ۹۰ درجه وجود دارد که دور تا دور محیط سقف را احاطه کند. در ادامه سپری‌هایی که از آنها یاد کردیم مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع زمانی که از واژه کلیک استفاده می‌کنیم منظور ما این است که سپری‌ها به یکدیگر کلیک یا متصل می‌شوند و یک زیرسازی تایل ۶۰ در ۶۰ را ایجاد می‌کند. پس از نصب زیرسازی توسط سازه کلیک تایل‌های انتخاب شده روی سازه کلیک نصب خواهند شد. توجه داشته باشید که شما می‌توانید سقف کناف را در هر محلی از جمله سالن‌های آمفی تئاتر سالن سینما، منازل، اداره‌ها، فروشگاه‌ها و حتی شرکت‌ها اجرا کنید.

 

نبشی سفید

 

تهیه سازه

 

برای تهیه سازه کلیک سقف کاذب 60 در 60 و متعلقات نصب AJV محل مورد نظر خود ابتدا متراژ سقف را در نظر داشته باشید. هرچه متراژ محل بیشتر باشد، شما به سازه کلیک با حجم بیشتر نیازمند هستید. همچنین ورقه‌های سازه باید ضخیم‌تر باشند و بهتر است از سپری‌های نوع بال بلند استفاده شوند. اگر مساحت محل مورد نظر کمتر باشد، سپری‌های بال کوتاه گزینه‌های مناسب‌تری محسوب می‌شوند. لازم به ذکر است که اگر محل مورد نظر شما، ابعاد و متراژ کمتری داشته باشد، می‌توانید سپری‌های بال کوتاه استفاده کنید که قیمت پایین‌تری نسبت به سپری کلیک بال بلند دارند.

 

استفاده از سقف

 

امروز استفاده از سقف کاذب رواج پیدا کرده و حتی به یک بخش جدا نشدنی از دکوراسیون تبدیل شده است. با استفاده از این دکوراسیون‌های جدید می‌توان از نمایان شدن اتصالات و لوله‌های سقفی جلوگیری کرد. تعدادی از تایل‌ها نه تنها برای سقف بلکه برای دیوار نیز قابل استفاده هستند. در نتیجه با استفاده از تایل‌های دیواری یا دیوار کاذب نیز می‌توان قسمت‌هایی از دیوار را که دارای لوله و اتصالات هستند پوشاند. برای نصب سقف کاذب، به سازه کلیک نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی